Parkour-kurs på torsdag, i ny Dying Light 2-genomgång
Mycket, mycket efterlängtat spel..!. Ska bli mäktigt att få utforska den nya stora världen som TechLands har skapat inför 2an. Får se hur de olika valen i storyn kommer ha för betydelse under din spelgång.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||
Mycket, mycket efterlängtat spel..!. Ska bli mäktigt att få utforska den nya stora världen som TechLands har skapat inför 2an. Får se hur de olika valen i storyn kommer ha för betydelse under din spelgång.
Jag håller med fullständigt! Hoppas (önsketänkande) Techland visar upp hur det ser ut på olika plattformar. Med tanke på att det numera finns raytracing ,olika upplösningar och antalet bilder per sekund. Hehe
Såg inte hela streamen, vart nämnde de om att de inte skulle bli några skjutvapen? Om så är fallet så tappar jag all hype, lite variation vill jag ha iaf, det som gjorde ettan så kul för min del.
Har inte hunnit se hela streamen heller, men jag läste det i en intervju med dem för några månader sedan. Det skulle finnas en hemmagjord hagelbrakare men det var det enda. Men vi kan ju hoppas att jag missuppfattade😊
Good. Bad. I'm the guy with the gun
Ser rysligt bra ut
Verkar lovande, ja.
Kul att de tagit in David Belle igen för uppföljaren. Pionjär och legend inom parkour. Han har sin egen karaktär i nya spelet också - Hakon.
Grymt! Bara för det är det nästan dags att återigen titta på Banlieue 13, var alldeles för länge sedan😊
Good. Bad. I'm the guy with the gun