Todd Howard har försökt att få till ett Indiana Jones-spel sedan 2009

Robot
Todd Howard har försökt att få till ett Indiana Jones-spel sedan 2009
FM-guru
F.d. Sisyr

han har försökt få till ett TES-spel sedan 2011 så...

Medlem

Förstår inte riktigt varför dom ska hålla på och utannonsera titlar vars utveckling knappt kommit igång. Först TES VI och nu det här.

Tur att "Todd" inte jobbar på det, det hade väl blivit ett Indina Live Service-spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Påskmust:

Förstår inte riktigt varför dom ska hålla på och utannonsera titlar vars utveckling knappt kommit igång. Först TES VI och nu det här.

Det är nog för att slå lite på stora trumman och säga, vi finn fortfarande kvar och jobbar på något roligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Lättare att pitcha till disney. "Tror det kommer sälja"


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Jag mailade massa spelföretag ideer ett par gånger 1995-1998 btw, fick inte heller ett ja från George


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Avstängd

Nej tack, allt film-licens är skit.

Avstängd
Skrivet av Sisyr:

han har försökt få till ett TES-spel sedan 2011 så...

Haha detta, och tråden kan stängas nu!

eld
Medlem
Skrivet av General White:

Nej tack, allt film-licens är skit.

Alltså...

Medlem
Skrivet av General White:

Nej tack, allt film-licens är skit.

Hade kul med The Emperors Tomb för massa år sedan och såg nu att det har 92% positiva omdömen på Steam så det var inte bara jag som gillade det. Sen var ju inte det spelet baserat på en av filmerna, men det tror jag inte det här nya kommer vara heller.

Medlem

Inga regler utan undantag =).

Minns det som rätt bra lir, släpptes en hel del grymma fps-lir 2004...
HL2, Doom3, UT2004, Far Cry, BF Vietnam, Vampire: The Masqurade, Painkiller, Cod United Offence, CS Source, SW Battlefront.

eld
Medlem
Skrivet av Sapiens:

Inga regler utan undantag =).

Minns det som rätt bra lir, släpptes en hel del grymma fps-lir 2004...
HL2, Doom3, UT2004, Far Cry, BF Vietnam, Vampire: The Masqurade, Painkiller, Cod United Offence, CS Source, SW Battlefront.

Tänker även på att det är machinegames-folket som var med och gjorde escape from butcher bay, så man bör ju ha hopp för indiana jones!

Betyder ju inte, att spelet Machine games håller på gör kommer bli dåligt, hoppas att den blir bra.

Det är allt man kan hoppas på.

Medlem
Toddan
Skrivet av Påskmust:

Förstår inte riktigt varför dom ska hålla på och utannonsera titlar vars utveckling knappt kommit igång. Först TES VI och nu det här.

Hype, säjer spel.

Börjar han tjata om hur snyggt det är med "16 times the detail" så råder jag att vänta med ett köp tills en vecka efter public release.

Medlem
Skrivet av JareD82:

Hype, säjer spel.

Börjar han tjata om hur snyggt det är med "16 times the detail" så råder jag att vänta med ett köp tills en vecka efter public release.

Men hypen hinner ju dö ut innan det visas upp på riktigt ändå.

Medlem

Mästaren på att göra stora, vackra, rigida, tomma, kulissartade, sterila och döda världar talar...

Medlem
Skrivet av General White:

Nej tack, allt film-licens är skit.

När det finns 4 filmer (snart 5), en TV-serie samt högvis med böcker, serietidningar och spel så spelar det betydligt mindre roll att det hela startade med en film.

1
Skriv svar