Den nya Dying Light 2-trailern bjöd på en hel del smygande

Robot
Den nya Dying Light 2-trailern bjöd på en hel del smygande

Men när virusnivåerna i blodet toppar är det dags att lägga benen på ryggen.

#Dying-light-2, #Techland


Medlem

Ser fortsatt lovande ut! Hoppas bara på att utvecklarens interna problem inte påverkar slutprodukten.

Medlem

Såg kul ut! Gillade 1an mycket, så ska bli intressant med 2an.


signatur

I drank what?

Medlem

Är inte så stort fan av timers där man måste hela tiden tänka på göra en specifik handling efter en viss tid. Men det kanske funkar utmärkt i detta spelet.

Medlem

wow det såg intensivt ut

Medlem

Gäsp, ser ut som att i princip inget har hänt grafiskt sedan första spelet.

Medlem

Ge mig!
Spelet verkar väldigt brett vilket jag gillar starkt.

ELF
Medlem

Stora frågan är hur skriptat larmet är. Händer det enbart under vissa missions eller måste man ta det i beaktning under hela spelets gång.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Är man samma person som i 1an?
Slutet på ettans DLC blev man ju zombie, iaf var ett av sluten det


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Give Me!

WoW.. Detta kommer bli en grym upplevelse for sure! Älskade ettan och 2an ser ännu bättre ut med en mastigare detaljerad värld att utforska. Spelet kommer absolut bli försenat som all annat i spelbranschen. Aldrig att jag litar på 7 december.. Eller dessa satta datum över huvud taget. Så få företag som lyckas hålla sina löften. CapCom verkar dock bra på det.

Skrivet av lars_kongo:

Gäsp, ser ut som att i princip inget har hänt grafiskt sedan första spelet.

Jag kollade på trailern i 4k sändning på min nya 4k 75" Samsung TV. Det såg riktigt bra ut tycker jag o då var det ändå streaming.

Kommer dock handla Dying Light 2 till Steam då first person spel måste liras med mus & KB. Äger bara en 1080p monitor till min PC och har endast ett GTX 1070 kort så blir inte att koppla in den till TVn då det är för klent idag. Dräglar efter ett nytt RTX 3070 men priserna är sinnessjuka + enorm brist på det.

Skrivet av Molotov:

Är man samma person som i 1an?
Slutet på ettans DLC blev man ju zombie, iaf var ett av sluten det

Nej, man lirar 20 år efter händelserna i första spelet och nu som en annan snubbe vid namn: Aiden Caldwell.
____________
::::: EDiT :::::
Nu har jag klarat ut det men du kanske ska skriva SPOiLER före inlägget.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Medlem
Skrivet av lars_kongo:

Gäsp, ser ut som att i princip inget har hänt grafiskt sedan första spelet.

Jag tyckte det hade hänt en del men åt fel håll :/. Kommer ihåg det som betydligt snyggare första gången det visades upp.

Nej jag blev, tyvärr för min del, ganska opepp. Hoppas på ett kanonspel men jag inväntar ännu mer gameplay.

Avstängd

Jag tycker det ser jättesnyggt ut!

Avstängd
Skrivet av lars_kongo:

Gäsp, ser ut som att i princip inget har hänt grafiskt sedan första spelet.

Ta på dig glasögonen.

1
Skriv svar