Calle slutar på FZ i höst
Jag har alltid gillat dig Calle! Det var du som fick mig att känna mig välkommen till FZ, till den bästa svenska spelsajten enligt mig.
Det är ändå kul att du hänger kvar och lycka till med dina nya utmaningar.
Den bästa Svenska spelsajten utan tvekan!
Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.
Jo, men jag saknar dig redan... eftersom vi vet redan nu, menade jag. 😢
*Balookram*
Trots att jag är lurker upplever jag ändå någon form av koppling till Calle, han är ju synonym med FZ.
Mycket trist nyhet att Calle "tryggheten på FZ" Johansson-Sundelius (Inget ont om er andra fantastiska redaktörer, men Calles farfar-faktor är extremt stark) gör sorti.
Stort lycka till med allt!!
Nej, blir spelbranschen
Kul! Kollegan alltså. Då ses vi på aw i branchen i stället då. Antar att det blir ett "mediajobb/marketing/casting/relations", eftersom du troligen inte går in som någon sorts junior-QA på Dice eller som typ game director...
Om et par år när du blivit bitter, det är då de bästa samtalen förs.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Tråkigt att höra, du är verkligen synonym med FZ för mig. Hoppas det blir ett gött jobb som utvecklare eller inom publishing där du får sprida dina vingar! Vi kanske träffas på någon branchfest i framtiden, då får jag bjuda på en bira som tack för att ha bringat härliga texter till en gamer i två sekel!
Stora lyckönskningar till vem som nu blir ny chef, stora skor att fylla!
Johan Pilestedt
De största nyheterna i spelvärlden kommer tydligen efter E3 i år.
Borde jag hållit en presskonfa?
Shit va tråkigt! Med det sagt, Förändring är bra.. nya möjligheter etc. FragZone to new heights?
Lycka till Calle i fortsättningen! Kommer vi möjligtvis se mer av dig i efter fem på tv4????
Ja, alltså, FZ ska ju finnas i 25 år till. Får se om det blir fler tv-gig
tråkigt och lycka till
Tackar!
Lycka till i framtiden!
Det blir nog bra det här
Årets tråkigaste besked med bred marginal. Men jag vill önska dig lycka till med vad du än ger dig in i. Det är inget konstigt att vilja prova något nytt. Ser fram emot att se dig i forumet!
Då måste det ändå varit ett ganska habilt år än så länge
Tack för alla dessa åren! Önskar allt gott och lycka till!
Det är jag som ska säga tack.
Shit vad tråkigt att höra. men önskar dig all lycka till i framtiden Calle!
Låter spännande att ge sig in i spelbranchen, efter att ha varit skribent i så många år.
Hoppas vi får se mer av ditt skägg i framtiden
Mitt skägg blir ni inte av med, kommer säkerligen dyka upp här och där.
Lycka till!
Tackar!
Tråkigt för oss! Det blir svårt att "fylla" din kostym här på FZ. Stort lycka till och tack för de här åren! (Du får ångra dig, september är en bit bort ändå!)
Jag tror att FZ behöver lite färskt blod - kolla bara vilken energi det blev när Gurkan kom in.
Ta hand om sig, dina nyheter och inlägg kommer bli saknade! Hoppas du stannar kvar bland oss vanliga dödliga forumiter ett bra tag in i framtiden. Nå, ett stort lycka till framöver, och tack för allt det jobb du lagt ner här!
Jag har inga planer på att försvinna
Lycka till Calle!
Med det sagt det kommer inte att vara sig likt här
Förändring är bra! FZ hade aldrig överlevt om vi stått still.
Attans då! Tråkigt, men allt gott kan inte vara vara för evigt Stort tack för allt gött snack under åren, för att jag fick komma och jobba med er och för att ni fick mig att känna mig välkommen där. Hör av dig om du hamnar på DreamHack igen, så kan vi ta en öl eller så!
Och tack än en gång för surdegen, den lever kvar
The surdeg is strong in this one! Kommer garanterat åka fler gånger på Dreamhack, kidsen kräver det.
Högg på riktigt till lite i magen lite när jag såg rubriken. Separationsångesten är redan total.
Men lycka till med allt*, Calle.
* såvida du inte ska börja på Gamereactor.
Haha! Den plot twisten!
Mycket Varmt Lycka till med bärplockningen och de kommande tomte-gigsen!
Du har väl ätit dina grönsaker?
https://i.postimg.cc/6QwdZJkn/fz.jpg
Enda jag såg under videon var den tunna stammen som stack upp ur Calles huvud som ett horn.
Går och blir en enhörning i skogen, det är ett nytt jobb om något.
Damn nature, stealing my show.
Lycka till och tack för allt.
Tack!
Tråkigt, mycket spelkunskap där och en unik personlighet som blir svår att ersätta!
Plot twist, du går över till the dark side och börjar jobba på Electronic Arts...🙂
For the payers! Det är väl mottot?
Lycka till på dina nya äventyr!
Tackar!
Tack för allt gott jobb här på FZ och lycka till framöver!
Det kommer bli spännande!
https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/000/991/329/1e7...
Tack.
Du har hållt ordning på torpet!
Hoppas på god fortsättning!
Kanske kan bli forumsheriff istället.
Tack för allt Calle! Fan vad man kommer sakna dig😭😭😞😓 Lycka till i framtiden. / putte85
Jag tänkte först skriva att jag kommer sakna er, men har inga planer på att försvinna från forumet.
Wow... Tack för allt och lycka till med äventyren framöver.
Tackar!
Stort lycka till på ditt nya äventyr! Tack för all magi du har skapat, tillsammans med resten av gänget, det har varit som en mjuk varm filt och ett glas oboy genom många härliga stunder under så många år. Otroligt! Saknaden blir stor men var sak har sin tid.
Det är den bästa komplimangen!
Tråkigt för oss men kul för dig Calle. Förändring kommer ju alltid förr eller senare, all lycka på nya jobbet!
Det kommer bli bal!
Den bästa Svenska spelsajten utan tvekan!
You know it!
Lycka till! Kommer sakna dig på era streams
Streams är nog något vi kommer satsa på oavsett, så stay tuned.
Stort tack för allt Calle!
All lycka till dig i framtiden.
Tack för allt!
Ja det va ju tråkigt att höra
Tack för allt Calle!
Hoppas andra sidan av spelbranschen är lika grön som den här sidan
Jag tar med mig en massa roliga minnen men ett som för alltid fastnat är ”Helvete! Barnen!”
Puss o kram!
Det får vi se, ska bli väldigt spännande. Och folk tror fortfarande att det var äkta glömska
Kul för dig och synd för FZ, du verkar vara en sympatisk människa som säkert axlar din nya roll med bravur
Tack som fan!
Tack för allt och lycka till framöver! 😃
Tackar!
Tack för allt roligt genom åren, lycka till med det nya!
Rip and tear!
Tråkigt att du ska sluta, men lycka till med ditt nya jobb!
Tack!
Trots att jag är lurker upplever jag ändå någon form av koppling till Calle, han är ju synonym med FZ.
Mycket trist nyhet att Calle "tryggheten på FZ" Johansson-Sundelius (Inget ont om er andra fantastiska redaktörer, men Calles farfar-faktor är extremt stark) gör sorti.
Stort lycka till med allt!!
Farfar-faktor. DÄR kom 40-årskrisen
F
Lycka till! Glöm inte var du hör hemma!
Du måste dyka upp på FZ Fredag ett par gånger om året iallafall, din själ tillhör oss.
Hehe, om de vill ha mig så kan jag säkert gästa.
Riktigt tråkigt, högg till i hjärtat. Hoppas du förstår vad du betytt för oss alla här på FZ
Som många sagt personifierar du FZ och FragZone Fredag
Lycka till
Jag är faktiskt otroligt rörd av alla fina kommentarer. Det ska ni veta.
Kul! Kollegan alltså. Då ses vi på aw i branchen i stället då. Antar att det blir ett "mediajobb/marketing/casting/relations", eftersom du troligen inte går in som någon sorts junior-QA på Dice eller som typ game director...
Om et par år när du blivit bitter, det är då de bästa samtalen förs.
Jag gillar ju folk, så du är inte helt fel ute.
Tråkigt men förståeligt.
Du kommer bli saknad Calle!
Tack för allt genom åren och lycka till framöver!
Det är jag som ska tacka!
Lycka till och kör hårt Calle! Jag är oerhört avis på dina framtida kollegor.
Och obeskrivligt många tack för att du trodde på en liten pojkspoling från norr, även när jag sänkte hemsidor och kapade dörrhandtag.
Haha, hade glömt det där med dörrhandtaget. Gurra Gurkan Gurrasson, du gjorde varje dag på redaktionen till ett litet äventyr.
Lycka till med din nya tjänst
Tackar!
Tråkigt att höra, du är verkligen synonym med FZ för mig. Hoppas det blir ett gött jobb som utvecklare eller inom publishing där du får sprida dina vingar! Vi kanske träffas på någon branchfest i framtiden, då får jag bjuda på en bira som tack för att ha bringat härliga texter till en gamer i två sekel!
Stora lyckönskningar till vem som nu blir ny chef, stora skor att fylla!
Tack som fan. Och jag gillar öl, så garanterat!
En skandal. Lev väl.
Kommer leva väl. Kanske ställa till med skandal.
Min första reaktion var ju såklart att det var tråkigt, men så inser man ju att det var (förhoppningsvis) roligt, för dig alltså. Du och Jocke är ju själva sinnebilden av en gaming-dynamic duo så nu ska det bli spännande att se vad fz.se kommer kunna svetsa ihop istället.
Men framförallt är det ju spännande att få höra om vad du ska göra härnäst.
All lycka och framgång, hipp hipp!
Time flies like the wind
Fruit flies like bananas
Grattis! Lycka till i framtiden Calle!
Bra chefat under de senaste 12 åren. Förväntar mig ett par gästspel (t.ex. en spider-manklättring när nästa Spider-manspel kommer ut) samt ett par krönikor per år! Alternativt att vi får se dig på andra sidan mikrofonen under nästa E3
Asläskigt att publicera första gången när jag skrev min guide till att följa en CS:GO-sändning för något år sedan. Hade den färdig många dagar innan jag slutligen skickade ut den i forumet. Blev väldigt förvånad när den hamnade på första sidan, antar det var du som petade ut den där för du hade bland de första kommentarerna. Tack för det förtroendet som blev början på att utveckla skrivarintresset och återbyggnaden av ett sargat självförtroende.
följt genom åren, skaffade ett konto sent. kommer att sakna dig Carl 😞. lättsam och skämtsam. men lycka till med ditt nya arbete 😀
Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance