Witcher 3 - DLC-material inspirerat av TV-serien släpps under året

Robot
Witcher 3 - DLC-material inspirerat av TV-serien släpps under året
Medlem

Kommer man kunna ta på sig ballsack armor tro?

Medlem

Riktigt roliga nyheter.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Att se en netflixlogo på ett spelomslag är rätt kräkigt faktiskt men om dom har kvar några av witcher3-teamet så är det väl kul med nytt material.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Oj, det förväntade jag mig inte. Och gratis också. Hoppas det är en story och inte bara ett armor set eller liknande.

Edit: Såg nu att det står "extra items".

Avstängd

Fan vad nice och next gen uppdatering med!


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

”inspirerat av TV-serien på Netflix ”. Jag tolkar detta hellre: inspirerat av böckerna. Vad roligt, nu blev jag glad :)!

Medlem

Thats about damn time!


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Kul! Kanske får bli en ny genomspelning på ps5an då. Min sparfil dog med min ps4 pro när blixten tog den. Typiskt att det var det längsta jag spelat ett spel någonsin^^.

Avstängd

Jag kör nog expansionen på min nuvarande sparfil och sedan efter den kör jag igenom spelet helt från början igen. Var länge sedan man spelade det och på PS5 lär det ju vara grymt snyggt.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Det börjar bli lite för stor företeelse Witcher. Kan inte undvika att tänka på risken att det blir mer och mer urvattnat.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Som jag förstod det är det fråga om items osv som nytt DLC och inte mer "äventyr"?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Som jag förstod det är det fråga om items osv som nytt DLC och inte mer "äventyr"?

Gissar också på items. Typ geralts rustning + svärd från serien och alternativa outfits för några av de andra karaktärerna inspirerade av serien.

Medlem

Boooooo.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Gissar också på items. Typ geralts rustning + svärd från serien och alternativa outfits för några av de andra karaktärerna inspirerade av serien.

Såg streamen på morgonkvisten. Det är exakt vad det är.
Hoppades på att se lite nextgen game play,

eld
Medlem
Skrivet av Aggur:

”inspirerat av TV-serien på Netflix ”. Jag tolkar detta hellre: inspirerat av böckerna. Vad roligt, nu blev jag glad :)!

Gissar på att det har att göra med designen de gjort för tv-serien, håller tummarna för en kärleksfull återskapad nilfgard-rustning!

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Kul! Kanske får bli en ny genomspelning på ps5an då. Min sparfil dog med min ps4 pro när blixten tog den. Typiskt att det var det längsta jag spelat ett spel någonsin^^.

Shoppade PS5 för 1 vecka sedan så det kan nog bli en 3e genomspelning av The Witcher 3 nu till PlayStation 5. Har klarerat det först till PlayStation 4 år 2015. Sedan köpte jag spelet till Steam och klarade ut det år 2017 eller 2018.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av eld:

Gissar på att det har att göra med designen de gjort för tv-serien, håller tummarna för en kärleksfull återskapad nilfgard-rustning!

Ah, vad synd! Mina förväntningar var nog snarare att de tog en berättelse från the last wish eller sword of destiny och gjorde det spelbart dlc. Men jag får väl vara glad för det lilla, dvs pung-rustning :).

Medlem

Beroende på hur lyftet blir på PC och om detta nya material känns övertygande kanske det blir en tredje genomspelning, på Death March så klart.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Kommer det ett Henry Cavill skin till Geralt så är det kört, då kommer frun i huset helt plötsligt bli intresserad 😆🤣

Skribent
Skrivet av Aggur:

”inspirerat av TV-serien på Netflix ”. Jag tolkar detta hellre: inspirerat av böckerna. Vad roligt, nu blev jag glad :)!

Det går förstås att svänga på det viset också då serien är mer inspirerad av böckerna än spelet. Men detta ska ju vara en del av marknadsföringen av säsong 2 av TV-serien, så det är den de vill hålla fram i första hand.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag tycker många av karaktärerna ser bättre ut i spelet än i serien. Det är väl mest Geralt och Yennefer som ser bra ut?

Vad tycker ni?


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Skribent
Skrivet av Hanzo:

Jag tycker många av karaktärerna ser bättre ut i spelet än i serien. Det är väl mest Geralt och Yennefer som ser bra ut?

Vad tycker ni?

Serien kontra spel kontrar bok.

Det har ju pratas mycket om att x inte ser ut som hen borde etc...men ska vi gå till Geralt så beskrivs han ju som asful i böckerna. Han liknar mer den förlagan i Witcher 1, tanigare och ser väldigt "weird" ut. Sen la de på honom muskler i 2an och han blev mer en så kallad "hunk".

Jag får en känsla av att serien försöker blanda lite av hur karaktärerna beskrivs i böckerna och även spelet. Ibland missar de helt och det faller varken in i smaken för de som är fans av spelet eller de som är fans av böckerna.

Överlag trycker jag de dock gjort ett rätt bra jobb i serien.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Netflix serien var ju rent skräp


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Fastnade inte riktigt för serien. Tycker Henry Cavill gör ett sjukt bra jobb som Geralt och Toss a coin to a witcher är en riktig banger men allt annat fastnade jag tyvärr inte för :/

Kanske ger den en till chans när s2 släppts. Såg bara 3 avsnitt.

Avstängd

Som många säger. Serien var skit men ska bli intressant vad dom släpper i spelet som ska likna serien. Netflix såg nog detta som något som skulle kunna konkurrera med HBO:s Game of thrones men det har dom misslyckats med hittills. Jag gissar att denna serie blir nedlagd efter 2 säsonger som dom flesta av Netflix serier. HBO är bättre där på att hålla serier igång länge.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Vilken tur man har avvaktat att spela om det för en tredje gång!

Inaktiv
Skrivet av AxxT:

Vilken tur man har avvaktat att spela om det för en tredje gång!

Bara två genomspelningar? Själv har jag spelat det 4 gånger 😊 Men jag blir ändå glad för en grafisk uppdatering. DLC:erna är jag dock osäker på, blir det bara lite extra utrustning eller blir det nya uppdrag?

Medlem
Skrivet av blackidus:

Kommer det ett Henry Cavill skin till Geralt så är det kört, då kommer frun i huset helt plötsligt bli intresserad 😆🤣

There's a mod for that.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av breahl:

Som många säger. Serien var skit men ska bli intressant vad dom släpper i spelet som ska likna serien. Netflix såg nog detta som något som skulle kunna konkurrera med HBO:s Game of thrones men det har dom misslyckats med hittills. Jag gissar att denna serie blir nedlagd efter 2 säsonger som dom flesta av Netflix serier. HBO är bättre där på att hålla serier igång länge.

Fel fel fel :).
Serien var bra! Dock saknades det lite budget som det nu fått till andra säsongen efter succen med första.
Angående HBO och vara bättre att hålla igång serier har ju ingenting att göra med vilken streaming tjänst serien går på utan hur många som tittar och hur populär den är. Det förstår du väl?

12
Skriv svar