När gamla spel gör Game Pass-succé, börjar Xbox "absolut" fundera på uppföljare

Robot
När gamla spel gör Game Pass-succé, börjar Xbox "absolut" fundera på uppföljare

Xbox spårar ständigt populariten på Game Pass.

#phil-spencer, #xbox, #xbox-game-pass


Medlem

Synd bara att det enda Xbox-spelet som är värt att spela (Rare Replay) inte finns på Game Pass för pc.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Synd bara att det enda Xbox-spelet som är värt att spela (Rare Replay) inte finns på Game Pass för pc.

JA, jag väntar och väntar på att de någon dag släpper det till PC.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Synd bara att det enda Xbox-spelet som är värt att spela (Rare Replay) inte finns på Game Pass för pc.

Trist! Du får testa att utvidga din smak lite.

Medlem

Konstigt bildval, var väl nintendo som betalade hela utvecklingen för banjo, borde visat typ kameo eller nåt. Men så är det väl nuförtiden när Doom™ © är microsoft©™.
Vore kul om microsoft betalade tillräckligt för att få släppa banjo, men tror inte det är jättetroligt att nintendo går mer på typ något. Som den där remastered goldeneye när dom inte kunde komma överens.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Konstigt bildval, var väl nintendo som betalade hela utvecklingen för banjo, borde visat typ kameo eller nåt. Men så är det väl nuförtiden när Doom™ © är microsoft©™.
Vore kul om microsoft betalade tillräckligt för att få släppa banjo, men tror inte det är jättetroligt att nintendo går mer på typ något. Som den där remastered goldeneye när dom inte kunde komma överens.

Senaste Banjo kom ju bara till Xbox så tvivlar på att Nintendo har så mycket att säga till om där.

Medlem
Skrivet av rosski:

Senaste Banjo kom ju bara till Xbox så tvivlar på att Nintendo har så mycket att säga till om där.

Senaste ja, men dom två bra. Detta handlar väl om gamla spel. Bilden ser inte så xbox 360 ut iaf


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Konstigt bildval, var väl nintendo som betalade hela utvecklingen för banjo, borde visat typ kameo eller nåt. Men så är det väl nuförtiden när Doom™ © är microsoft©™.
Vore kul om microsoft betalade tillräckligt för att få släppa banjo, men tror inte det är jättetroligt att nintendo går mer på typ något. Som den där remastered goldeneye när dom inte kunde komma överens.

Fast Både första och andra Banjo finns ju på xbox?
Och när det gäller Goldeneye var det ju inte Nintendo och Microsoft som var problemet utan själva bond-licensen (som tydligen är en riktig härva mellan olika bolag)

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

Senaste ja, men dom två bra. Detta handlar väl om gamla spel. Bilden ser inte så xbox 360 ut iaf

Två första Banjo spelen ägs av Rare, inte Nintendo, de släpptes senare till Xbox 360 och några år senare till Xbox One genom Rare Replay. De är fullt spelbara i 4K på en Xbox One X eller ännu bättre Xbox Series X.

Medlem
Skrivet av BeardedRobot:

Två första Banjo spelen ägs av Rare, inte Nintendo, de släpptes senare till Xbox 360 och några år senare till Xbox One genom Rare Replay. De är fullt spelbara i 4K på en Xbox One X eller ännu bättre Xbox Series X.

Ah shit det har jag missat helt, tar tillbaka. Det ska jag spana in då.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

Dags att spela Conker's bad fur day, people.

1
Skriv svar