Kinesiska jätten Tencent planerar köpa Sumo Digital för 11 miljarder

Robot
Kinesiska jätten Tencent planerar köpa Sumo Digital för 11 miljarder
It's not a lake, it's an ocean

我不喜欢!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Väldigt blandade känslor för detta som vanligt. Kul för den kinesiska befolkningen med bättre förutsättningar men... kommunistiska partiet står ju inte högt upp på listan över mina önskade julklappar. Eh. Erk. Köp upp så det smäller om det, jag bara önskar verkligen att det inte varit just den regeringen. Anyways... *visslar vidare*


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

China will grow larger

Medlem

@fz Hood är inte kommande, det har varit ute ett bra tag nu...


signatur

I drank what?

Ambassadör
Xbox

Usch.


signatur

Jump in.

Medlem

Cash up front eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Medlem

Hood: Outlaws & Legends kom ut 10 maj på steam

Medlem

F


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Tencent kommer snart ha sina klor överallt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

CCP Tencent är bara obehagligt, köper upp mer och mer. Slutar väl med att vi får se Xi Jin Ping presenteras som superhjälte i framtida spel för den yngre publiken.


signatur

cags

Medlem
Skrivet av cags91:

CCP Tencent är bara obehagligt, köper upp mer och mer. Slutar väl med att vi får se Xi Jin Ping presenteras som superhjälte i framtida spel för den yngre publiken.

(19:32 - 21:02)

Medlem
Skrivet av cags91:

CCP Tencent är bara obehagligt, köper upp mer och mer. Slutar väl med att vi får se Xi Jin Ping presenteras som superhjälte i framtida spel för den yngre publiken.

Precis, det ät ju det man är och bör vara rädd för. Har alltid gillat Sumo:s spel och det är kul att dom får kapitalstarka ägare men med Tencent vid rodret känns risken stor att det smygs in propaganda i fortsättningen i deras spel etc. Är nog inte bara ekonomiska intressen det handlar om. Kommer att tänka både en och två gånger innan jag inhandlar spel signerade av Sumo i framtiden.

Medlem

Älskar att det fortfarande står kommande Hood: Outlaws & Legends, trots flera har skrivit det i kommentarerna. Visar på exempellöst engagemang från skribentens sida.

1
Skriv svar