WTC - Röstning

Medlem

USA är tillräckligt kunniga för att veta att det inte finns olja i Afghanistan.


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem

Terrorister.

Hur dumt är det inte att förstöra två väldigt viktiga byggnader i landet bara på grund av att öka hatet mot redan hatade terrorister? För att stjäla olja från Irak som de ändå inte gjorde? xD

Medlem

Sidpao: Amerikanarna planerar att bli kvar betydligt längre i Afghanistan.

Medlem

boneless: Ja, jag har ingen anledning att tro att USA* planerar att helt lämna ett område de redan satt sina fötter på. USA* har även velat bygga flera permanenta militärbaser runtom i Europa som startplattformar för ytterligare krig mot terrorism. Om McCains profetia slår in så lämnar de inte mellanöstern under närmaste sekel heller.

* = Bushadministrationen

Medlem
Skrivet av SidPao:

boneless: Ja, jag har ingen anledning att tro att USA* planerar att helt lämna ett område de redan satt sina fötter på. USA* har även velat bygga flera permanenta militärbaser runtom i Europa som startplattformar för ytterligare krig mot terrorism. Om McCains profetia slår in så lämnar de inte mellanöstern under närmaste sekel heller.

* = Bushadministrationen

Vilket jag tycker är bra att dom inte gör.Har dom startat skiten,får dom fan stanna tills dom löst uppgiften.

Medlem
Skrivet av Mr. G:
Skrivet av Naraccas:

Vem skulle inte vilja ta åt sig äran för det största slaget mot ens fiende någonsin?

Att USA är Al-queida största fiende är ännu ett skäl till att de gjorde det.

Självklart men erkännandet i sig är inget jättestarkt bevis

Skrivet av boneless:

Sidpao: Amerikanarna planerar att bli kvar betydligt längre i Afghanistan.

Antagligen för att förlusterna och militärstyrkan där är flera gånger mindre. Plus att i Afghanistan har de ett större internationellt stöd (t.ex. Sverige).


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av SidPao:

boneless: Ja, jag har ingen anledning att tro att USA* planerar att helt lämna ett område de redan satt sina fötter på. USA* har även velat bygga flera permanenta militärbaser runtom i Europa som startplattformar för ytterligare krig mot terrorism. Om McCains profetia slår in så lämnar de inte mellanöstern under närmaste sekel heller.

* = Bushadministrationen

Vilket jag tycker är bra att dom inte gör.Har dom startat skiten,får dom fan stanna tills dom löst uppgiften.

jag tror att de blir tvingade att göra det snart pga deras ekonomiska problem.


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av huxflux:
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av SidPao:

boneless: Ja, jag har ingen anledning att tro att USA* planerar att helt lämna ett område de redan satt sina fötter på. USA* har även velat bygga flera permanenta militärbaser runtom i Europa som startplattformar för ytterligare krig mot terrorism. Om McCains profetia slår in så lämnar de inte mellanöstern under närmaste sekel heller.

* = Bushadministrationen

Vilket jag tycker är bra att dom inte gör.Har dom startat skiten,får dom fan stanna tills dom löst uppgiften.

jag tror att de blir tvingade att göra det snart pga deras ekonomiska problem.

Ja det mycket väl bli så,och då går vi mot en ännu osäkrare värld att leva i:(

Medlem

Det finns egentligen bara en version. Konspirationsteoretiker försöker finna luckor i den här och påpeka misstänksamma sammanträffanden. Dock har i alla fall inte jag sett någon annan version som kan förklara allting som den officiella gör, och även de saker den inte förklarar.

Så jag röstar på den officiella versionen.

Medlem

officiella förklaringen givetvis


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Notumforce:

officiella förklaringen givetvis


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

12
Skriv svar