Zombieslakten i Back 4 Blood får en svängig PC-trailer

Robot
Zombieslakten i Back 4 Blood får en svängig PC-trailer

Officiellt släpp i oktober och betatest i augusti.

#Back-4-blood, #Turtle-rock


Medlem

Såg bra ut. Kan nog bli ett roligt spel detta. 🙂

Medlem

Ser ju fruktansvärt dåligt ut. det är som Turtle Rock vill ha dåligt rykte. Skönt det kommer till game pass iaf så man kan testa det utan att behöva köpa spelet.

Medlem

Ser jättekonstigt ut med hur zombies dör osv?
Ser B ut på något sätt, men kan väl hoppas det blir något kul lir iaf, men blivit väldigt skeptiskt till detta. Kombinerat med senast jag hörde om det var det prat om liknande microtransactions som de hade för Evolve, vilket förstörde det spelet.

Medlem

Tycker det ser coolt ut. 2 timmar gratis testning på Steam.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Får hoppas det är bättre än spelet marknadsplatsen Evolve åtminstone.

FM-guru
F.d. Sisyr

Det ser onekligen lite B ut, men det var en välkomponerad trailer i alla fall.

Medlem
Skrivet av Snabeltorsk:

Tycker det ser coolt ut. 2 timmar gratis testning på Steam.

Är det sant? Startar vid release?

Medlem

Kan vi slippa zombies någon jäkla gång!?

Medlem
Skrivet av perihelion74:

Kan vi slippa zombies någon jäkla gång!?

Det är valfritt att spela spel med zombies. Det finns massor av liknande spel utan zombies för dig om du nu föredrar det. Om du nu inte gillar temat varför ens bemöda dig kommentera ett zombiespel?!
Märkligt.

Medlem
Skrivet av Mindrax:

Det är valfritt att spela spel med zombies. Det finns massor av liknande spel utan zombies för dig om du nu föredrar det. Om du nu inte gillar temat varför ens bemöda dig kommentera ett zombiespel?!
Märkligt.

Det var inte meningen att trampa på dina ömma zombietår.

För övrigt så är jag en gammal skräckfilmsgubbe som sett det mesta när det kommer till zombiefilm och skräckspel. Det bästa som gjorts i spelväg är den blinda zombien i Halflife alyx.
Men det är min bestämda åsikt att zombies börjar kännas oerhört gjort vid det här laget och jag ser inga problem alls med att jag gör min åsikt hörd här. Men om du tycker min kommentar var onödig så kan du ju ana vad jag tycker om din. Men nu tycker jag vi gör som Birgit Friggebod och sjunger We shall overcome... Tack och adjö.

1
Skriv svar