Beyond Good and Evil 2 fortfarande under utveckling, lovar Ubisoft

Robot
Beyond Good and Evil 2 fortfarande under utveckling, lovar Ubisoft
Medlem

Att dom inte gör en 2-timmars rulle med samma visuella stil som trailern som kom 2017 istället för att älta "vi gör framsteg". Har inte sett så mycket framsteg sedan 2008...

Har lagt ned hoppet för BG&E2 för längesen.

Medlem

Mitt hopp började inte dö på grund av den långa tiden av väntan utan när Michel Ancel lämnade projektet och Ubisoft...

Han var en gigantisk del av första spelet och var otroligt (dokumenterat) passionerad kring den här uppföljaren..

Om han inte är med längre så har nått gått snett..

Tyckte det var otroligt starkt när Ancel fällde tårar när han utannonserade den förnyade utvecklingen av spelet 2017 och tackade Yves för att han låtit det bli verklighet...

Något har gått snett...

Beyond Good & Evil är top 10 bästa för mig.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Hoppas att det blir något av det.
Jag tar det lugnt och hoppas på att det kommer ut inom de närmaste åren.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Det här kommer att bli ett nytt Duke Nukem Forever. Minns var ni läste det först!

Medlem

Ett underbart rockband som heter Bloodywood gjorde en låt till detta spelet som heter Machi Bhasad.
Tyvärr gillade inte ubisoft låten så den fick inte vara med.
I vilket fall är det en grymt bra låt.

Medlem
Skrivet av Danster:

Det här kommer att bli ett nytt Duke Nukem Forever. Minns var ni läste det först!

Äh.. Att sätta en prediction är ju bra mycket mer imponerade före den redan är ett faktum


signatur

subterranean homesick alien

Grafikfejs
Paradox Interactive
Skrivet av Danster:

Det här kommer att bli ett nytt Duke Nukem Forever. Minns var ni läste det först!

Jag minns. Här, för nio år sedan:


signatur

När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!

Redaktör
Ponny

Ändå ironiskt att det, 2021, är "för tidigt" att prata om releasen av ett spel som avtäcktes 2008.


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv

Undrar om man hade tjänat på att vara öppen med utvecklingen när det tar så här lång tid.

Nu älskar jag SC men å andra sidan ett bra exempel på att öppenhet fungerar.

Medlem

Måste ändå vara roligt att sitta som utvecklare på någonting som Beyond Good and Evil 2 eller Skull and Bones, då vet man att man har jobbsäkerhet i 20 år till om man vill.

ZF
Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Ändå ironiskt att det, 2021, är "för tidigt" att prata om releasen av ett spel som avtäcktes 2008.

Fast var inte det långt innan konceptet svällde upp till någon slags ickerandom version av No mans sky?

Känns inte riktigt som samma spel att räkna från de tidiga presentationerna, och det som presenterades vid "omstarten" eller vad man ska kalla det.

Medlem

Kan dom inte bara göra en film istället i samma stil som trailern, god damn jag får riktiga Cowboy Bepop av den!

1
Skriv svar