The Ascent-utvecklarna berättar om spelets design i ny video

Robot
The Ascent-utvecklarna berättar om spelets design i ny video

De har tagit till vara på varje möjlighet att lägga till ytterligare en explosion.

#Neon-giant, #The-ascent


Medlem

Blir kul att testa, men kan inte låta bli att tänka på expendable som kom ut 1999. Brukade spela demot av och till. Riktigt coolt spel som har lite 80-talsvibbar.

The Ascent ser ut som en modern version av detta spel.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

280 spänn är det säkert värt, preloadar i detta nu

Medlem

Kommer på Game Pass. 🔥

Medlem
Skrivet av magma:

Blir kul att testa, men kan inte låta bli att tänka på expendable som kom ut 1999. Brukade spela demot av och till. Riktigt coolt spel som har lite 80-talsvibbar.https://www.youtube.com/watch?v=UIABRxkR2QU

The Ascent ser ut som en modern version av detta spel.

Grymt spel, det här spelet gav mig även en hel del Ruiner "vibbar". Tror inte jag körde klart Expendable men jag har tänkt på det spelet då och då när jag ser spel som påminner mig om det.

Medlem
Skrivet av Zerox_no1:

Kommer på Game Pass. 🔥

Så har man tillgång till det på PC om man skaffar Game Pass PC för 10 USD i månaden? Det går inte att köpa fristående i alla fall om jag förstått det rätt va?

Medlem
Skrivet av rosroborb:

Så har man tillgång till det på PC om man skaffar Game Pass PC för 10 USD i månaden?

Ja. Detta kommer både till konsol, PC och xCloud. Ska tydligen också vara en "play anywhere"-titel. Börja spela på konsolen för att sedan fortsätta på datorn när frugan ockuperar teven? Inga problem.

Skrivet av rosroborb:

Det går inte att köpa fristående i alla fall om jag förstått det rätt va?

Jo. Naturligtvis. Dessutom till rabatterat pris om du har GP.

Medlem
Skrivet av PcGamer:

Grymt spel, det här spelet gav mig även en hel del Ruiner "vibbar". Tror inte jag körde klart Expendable men jag har tänkt på det spelet då och då när jag ser spel som påminner mig om det.

Samma här! Riktigt underhållande och köttigt om inte annat!
Finns på gog https://www.gog.com/game/expendable


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

1
Skriv svar