EA Play Pro-prenumeranter och "guldbokare" får Battlefield 2042 tidigare

Medlem

Nope. Det blir inget köp. Eller så avvaktar jag, länge.
Är fortfarande besviken på de förra. Och den här nya verkar ju helsnurrig.
Vi får väl se om de håller vad de lovar denna gång... 🤔


signatur

autograph

Medlem

Futuristisk warfare har ju alltid funkat bra i spel.. titta på cod och bf2142 va bra dom va..

sen så blir det inge köp så länge man unlockar saker i spelet..

Medlem
Skrivet av M4NGL3R:

Futuristisk warfare har ju alltid funkat bra i spel.. titta på cod och bf2142 va bra dom va..

sen så blir det inge köp så länge man unlockar saker i spelet..

Det är ju typ 99% av alla spel i dagsläget?

Medlem

Bra då kan dessa betatesta spelet innan vi börjar lira med en Day one patch. Återigen blir förvillare utnyttjade..

Medlem
Skrivet av Shamanfox:

Fast i alla BF spel så kommer det ändå i slutändan handla om hur bra du är på FPS. Ja, vissa vapen/attachments gör att du för en liten fördel, men inte till den graden att du slutar med 0 kills och 35 deaths. Då är det mer hur du är som spelare att göra.

Det är en grej om man spelar rankat/elite nivå där minsta lilla övertag spelar en stor roll. Men BF är inte en sånt spel.

Sen så är FPS ett genre där dina "skills" förs vidare till andra spel relativt bra, det enda du behöver lära dig är rekylen och rörelserna, och ofta vänjer man sig snabbt för det.

Det fina med just BF är att detta inte stämmer så bra.

När jag spelade BF2 så var jag rätt kass på själv FPS delen med jag var så bra i tank att jag kunde vara med och spela i högsta ligan i Europa

Medlem
Skrivet av caracarn:

Det fina med just BF är att detta inte stämmer så bra.

När jag spelade BF2 så var jag rätt kass på själv FPS delen med jag var så bra i tank att jag kunde vara med och spela i högsta ligan i Europa

Okej? Fast om vi tar i kontext med vad som skrevs i det jag citerade, så pratade vi inte om fordon, utan det handlade om att låsa upp vapen, och där vill jag påstå att låsa upp vapen kommer inte göra sån enorm skillnad då det kommer i slutändan ändå falla på hur bra man kan sikta och hantera rekylen.

Medlem

'Alla förhandsbokare (vilken version som helst) får tidig tillgång till öppna betan i september'
Bra, trodde för en sekund att man skulle bli tvungen att punga ut med pengar för att få tillgång till öppna betan, och att man bara kallade den för 'Öppen'. Jag ser fram emot den

12
Skriv svar