Disney+ vägrar funka?

Medlem
Disney+ vägrar funka?

Så jag blev sugen på att kolla på alla Marvel serier på Disney+.

Så jag skapade ett konto och kom fram till där man fyller i kreditkorts numer och namn. Och varje gång jag gjort detta och sedan trycker på godkänn så händer ingenting. Jag får bara en snurrande laddnings sak på knappen och ingenting händer. Jag väntade upp till 15min en gång.

Jag har provat allt känns det som. Godkänn alla internet köpt via bank appen. stängt av alla plugins i Firefox. Installerat om datorn till och med. Jag fattar inte vad som är fel. Den bara vägrar ladda efter man trycker på "godkänn"

Nån som har nåt tips på vad som kan vara fel? Är det firefox som ställer till det? Kan det vara nåt annat? Försökt att söka efter nån som har liknade problem och hittar ingenting.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

Blev så för mig efter 4 månader med disney+ då fick jag betala 1 gång med kort via paypal sen månaden efter kunde jag betala med vanligt kort igen

Medlem

Testa starta det I inkognito, jag hade samma problem och så var det någon adblock/liknande som ställde till det.

Medlem

Skulle testa annan webläsare.

RmK
Medlem

Jag hade exakt samma problem i söndags men köpte HBO istället för att felsöka ordentligt. Som många andra säger så kan det vara värt att testa en annan webbläsare eller i mobilappen. Felet kan såklart ligga hos Disney själva.

Medlem

Verkade som Firefox blockerade ett pop-up fönster där man skulle verifiera köpet med Bank-Id. Testa chrome och där funka det.

Tack för hjälpen allihop. Nu kan jag ha lite kul. Det var mest serien "Loki" jag var intresserad av. Är det några andra serier jag bör se?


signatur

Den som vet vet.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Verkade som Firefox blockerade ett pop-up fönster där man skulle verifiera köpet med Bank-Id. Testa chrome och där funka det.

Tack för hjälpen allihop. Nu kan jag ha lite kul. Det var mest serien "Loki" jag var intresserad av. Är det några andra serier jag bör se?

Wanda Vision och Falcon and the Wintersoldier är riktigt bra! Notera även att på Stars! ligger Hotshots 1 & 2! Mycket nöje!


signatur

:: Regimus neque hostis :: Retrospelande Skaraborgare som har en backlog från 1984 ::

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Verkade som Firefox blockerade ett pop-up fönster där man skulle verifiera köpet med Bank-Id. Testa chrome och där funka det.

Tack för hjälpen allihop. Nu kan jag ha lite kul. Det var mest serien "Loki" jag var intresserad av. Är det några andra serier jag bör se?

Marvel Legends och Marvel Assembeld har dels förhandsinformation före Loki, Wanda Vision och Falcon & the Winter Soldier men även någon timmes ”making of” dokumentärer som du kan se efter du sett klart serierna, väldigt intressanta och sevärda.


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Medlem

Var så för nån vecka sen när jag skulle se Black Widow, måste in och köpa. Stod och tuggade i flera minuter innan den misslyckades.

Väntade nån kvart så gick det senare dock.

Skribent
Skrivet av Earthscum:

Verkade som Firefox blockerade ett pop-up fönster där man skulle verifiera köpet med Bank-Id. Testa chrome och där funka det.

Tack för hjälpen allihop. Nu kan jag ha lite kul. Det var mest serien "Loki" jag var intresserad av. Är det några andra serier jag bör se?

Ny Ducktales-serien är awesome!


signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv
Skrivet av Earthscum:

Verkade som Firefox blockerade ett pop-up fönster där man skulle verifiera köpet med Bank-Id. Testa chrome och där funka det.

Tack för hjälpen allihop. Nu kan jag ha lite kul. Det var mest serien "Loki" jag var intresserad av. Är det några andra serier jag bör se?

Det var det jag tänkte föreslå också. Använder själv webbläsaren Brave som blockerar alla ads och pop ups om man inte manuellt tillåter sidan vilket ofta ställt till det för mg i liknande situationer tills jag nu lärt mig att detta är boven.

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Verkade som Firefox blockerade ett pop-up fönster där man skulle verifiera köpet med Bank-Id. Testa chrome och där funka det.

Tack för hjälpen allihop. Nu kan jag ha lite kul. Det var mest serien "Loki" jag var intresserad av. Är det några andra serier jag bör se?

Har du typ.. max säkerhet på firefox eller vad? Har firefox och den blockerar inte detta för mig.

RmK
Medlem
Skrivet av Arkaith:

Har du typ.. max säkerhet på firefox eller vad? Har firefox och den blockerar inte detta för mig.

Jag kör default inställningar i säkerhet (plus adblock origin) och jag får samma fel.

1
Skriv svar