Kena: Bridge of Spirits försenas till senare i år

Robot
Kena: Bridge of Spirits försenas till senare i år

Det Pixar-liknande skogsäventyret måste poleras.

#Ember-labs, #Kena-bridge-of-spirits


Medlem

Jag hoppas att spelutvecklare kan försöka att hålla på marknadsföring och avtäckanden tills närmre release.
Nu är det väl inte konstigt att fler förseningar än vanligt sker iom rådande omständigheter men det är ändå riktigt trist att behöva vänta så länge på nya spel från det att dem avslöjats till att man kan spela dem.

Medlem

Skit! Jag som har längtat så mycket efter det här spelet! Men i slutändan är det väl bra att dom tar sig tid så spelet blir bra.

Avstängd

Detta ser väldigt bra ut och blir nog ett köp när det kommer.


signatur

PS5 och inget annat.

Skribent
Skrivet av TheVoomyOne:

Skit! Jag som har längtat så mycket efter det här spelet! Men i slutändan är det väl bra att dom tar sig tid så spelet blir bra.

Ja, den här sved verkligen. Det ser så jäkla mysigt ut. Men som sagt, bättre att det släpps lite senare om vi verkligen får ett polerat och bra spel. Och det var ju bara en månad den här gången.

Avstängd
Skrivet av Jonny Myrén:

Ja, den här sved verkligen. Det ser så jäkla mysigt ut. Men som sagt, bättre att det släpps lite senare om vi verkligen får ett polerat och bra spel. Och det var ju bara en månad den här gången.

Det är bättre att försena än att jäkta ut spel som cyberpunk.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Nog det spelet jag ser fram emot mest under 2021 tillsammans med Diablo 2 Ressurected! Klart de kommer krocka med varandra nu bara för det😂

Tur Ghost of Tsushima DLCn kommer i augusti iallafall!

Medlem

Fasen! Detta hade ju vart perfekt att ha hemma när man är långledig med första barnet. Nåja, får väl hänga med henne istället då.

Medlem

Haha tur för mig då eftersom jag har jobb just när spelet skulle släppts. Inte mycket den 21 september.

Medlem

Tusan också men en månad hit eller dit spelar ju mindre roll egentligen.

Medlem

Trist, ser också fram emot detta. Tryggt att dom tar sig tid till kvalitet.

Ser mer ut som ett Septemberspel än ett Augustispel anyway

1
Skriv svar