Nu går det att få sjukvård av Sonic och hans vänner

Robot
Nu går det att få sjukvård av Sonic och hans vänner

Men passa dig för de blå taggarna.

#Sega, #Sonic, #Two-point-hospital


Inaktiv

Solklar kombo xD Men alltid trevligt med lite nytt innehåll antar jag

Skribent
Skrivet av anon_119148:

Solklar kombo xD Men alltid trevligt med lite nytt innehåll antar jag

Jag spelar själv spelet en del på Switch. Var ett stort fan av Theme Hospital.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Riktigt underhållande spel! Tyckte dock det blev lite enformigt till slut... Men kan var dags att besöka igen och se om man kan få sitt sjukhus att gå runt...

Skribent
Skrivet av Weeks_death:

Frihelgen är från juli till augusti.... Just saying 😃

Tack, fixade


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag spelar själv spelet en del på Switch. Var ett stort fan av Theme Hospital.

Ja, Theme Hospital var trevligt att lira under 90-talet med Svenska röster.

Äger Two Point Hospital på Steam men har knappt lirat det då jag har så pass många spel att välja på. Tiden...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv
Skrivet av Johan Lorentzon:

Jag spelar själv spelet en del på Switch. Var ett stort fan av Theme Hospital.

Jag kanske får ge det en chans en vacker dag, tycks lämpa sig bra på Switchen kan jag tänka mig. Men just nu är det Stardew Valley med en kompis som gäller. Vi spelade ca 14 timmar igår på vår farm vilket kändes vidrigt i kroppen sen när det var dags att sova och man inte gjort något annat. Mycket att stå i på landet, helt enkelt

edit: UMEÅ!

Skribent
Skrivet av CARTMAN:

Ja, Theme Hospital var trevligt att lira under 90-talet med Svenska röster.

Äger Two Point Hospital på Steam men har knappt lirat det då jag har så pass många spel att välja på. Tiden...

Just ja! Det hade svenska röster, hade jag glömt bort. Minns många av Bullfrogs spel hade det, vilket var småroligt.

Skrivet av anon_119148:

Jag kanske får ge det en chans en vacker dag, tycks lämpa sig bra på Switchen kan jag tänka mig. Men just nu är det Stardew Valley med en kompis som gäller. Vi spelade ca 14 timmar igår på vår farm vilket kändes vidrigt i kroppen sen när det var dags att sova och man inte gjort något annat. Mycket att stå i på landet, helt enkelt

edit: UMEÅ!

Stardew är farligt, men ack så kul! Jag och frugan har spelat en del på Switch efter det fick co-op. Låg i sängen på kvällen innan sovdags och lirade tillsammans på varsin switch.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Är jag den enda som är en tråkmåns som generellt inte gillar att se saker från andra spelserier i ett spel?

Till exempel så har jag spelat första Puyo Puyo Tetris som en galning, men det faktum att Sonic är med i Puyo Puyo Tetris 2 har fått mig att undvika uppföljaren totalt.

1
Skriv svar