Rekordår i år (igen!) för FZ Community Summer Challenge

Robot
Rekordår i år (igen!) för FZ Community Summer Challenge

Förra årets coronarekord™ kändes svårslaget, men FZ-communityt levererade.

#fz, #fz-community-summer-challenge

Medlem

"Duck Tales Alice: Madness Returns"
Har helt missat det här spelet, finns någon recension? Låter som en awesome crossover

Medlem

Men on-topic. Bra jobbat alla!

Medlem

Snyggt jobbat dom som sliter o spelar:)

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Var jättesugen precis innan semestern men sen fastnade jag med Snowrunner, Battlefield 5 och andra långdragna spel istället.

PSN: MrOakenborn

Medlem

Allt gick bra för egen del tills jag sögs in i Sea of Thieves och fastnade där. Får göra ett bättre försök nästa år.

Medlem

Attans att jag är så frånvarande att jag glömde lägga in 2 st Ori-spel som jag klarade av i samlingstråden.
Får bryta ihop och komma igen.

Skribent
Ponny
Skrivet av waeress:

"Duck Tales Alice: Madness Returns"
Har helt missat det här spelet, finns någon recension? Låter som en awesome crossover

Den bästa! (😬)

En Bamseponny av folket

Medlem

första gången jag är med var kul att lira igenom lite nes lir.

Nes samlare deluxe

Medlem

Första gången jag var med och kul var det jäklar vad jag har spelat blev nog personligt rekord i gejming faktiskt! Tog tillfället att spela sånt jag vill klara men aldrig kommer för mig att starta i vanliga fall. Skönt att bocka av 👍 Tack för en bra utmaning var precis vad jag behövde 😊

Ambassadör
Xbox

Mycket roligt som vanligt! Hann bara med 3 spel, då jag lite oplanerat dök in i Far Cry 5 som drog ut på tiden och inte hann klart innan månaden tog slut.

Gött med rekord!

Jump in.

Medlem

Alltid kul att vara med på detta! 🙂 Ser fram emot nästa års också!

Medlem

Bidrog med 4 st spelade.

Hade riktigt kul med Control och Spiritfarer, bägge på PC. Sen körde Battlefield Bad Company 2 i SP, ingen jätte höjdare men en uns skoj var det också. Sedan vart en kortis med The Stanley Parable.

1
Skriv svar