Snabbkollen – Hur många exemplar av GTA V äger du?

Medlem
Skrivet av Querth:

Ett gratis-ex från epic games store. Aldrig startat det

Samma här. Har testat det lite hos en polare och även om jag gärna vill gilla det så är det svårt för mig att göra progress i GTA. Villar alltid iväg och bara buskör med armén flåsande i nacken

Medlem

Bara ett ex till PS4

(Hade frågan varit om Dark Souls hade jag svarat 4 ex.. 360, pc, ps4, switch 😅)

Medlem

1 ex till PC (Steam). Spelet är det svagaste sen nystarten för oss som gillar single player och jag har en känsla att det var onlinedelen som förstörde allt…

Medlem

Fick det gratis av Epic men har inte spelat det


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Har ett exemplar till Xbox, som köptes strax efter lansering.

Medlem

3 st. Betalade för versionen till PS4. Sedan 2x Epic till mig och dottern.

Aldrig spelat mycket, dock.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medeltidsman 🧔

Oj, en riktig @Loevet fråga


signatur

Lite spelsläpp jag gjort: https://184-productions.itch.io/

Medlem

Även jag fick mitt gratis på Epic game store men har ej installerat.

Medlem

Äger en kopia på Steam/PC som köptes nära lansering av PC-versionen.

Medlem

Skäms lite över att säga en oöppnad kopia på Xbox 360, en installerad kopia på Rockstar Social Club och en oinstallerad kopia på Epic store. 😏

Medlem

2st. Köpte på release till PS3. Sen hade jag lite kompisar som ville köra online på PC, så blev att köpa där också.

Medlem

Valde 3st men kom på att jag har ägt totalt 4 kopior av spelet, köpte det först på ps3 sen ps4 och senare sålde jag det och köpte en Xbox One S varpå jag köpte spelet igen och vid något bra rea köpte jag även spelet på pc.
Just nu äger jag dock enbart på pc och har enbart testat en gång, har spelat igenom det en gång och sedan försökt en gång till men slutade med att jag enbart gled omkring för tidsfördriv.
Kan komma att köpa det en gång till trots att jag inte vill men då förutsatt att det kostar högst 100kr till XSS vilket jag har svårt att se.

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿
Skrivet av Klorixx:

Oj, en riktig @Loevet fråga

Haha, men just GTA V äger jag inte ett exemplar av! Spelade senast GTA IV på PS3, är inte så supersugen på den serien.

Fråga dock inte hur många ex av FFXII jag äger… 🥶


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem

2.

Xbox 360 men sen PC för enhanced edition som jag själv kallar den.

Blir väl kaaaanske en tredje om nu enhanced enhanced edition kommer till PC och man inte får den versionen gratis lol.


signatur

Ordo Ab Chao

12
Skriv svar