Evil Dead: The Game försenas till 2022 och får singleplayer-läge

Robot
Evil Dead: The Game försenas till 2022 och får singleplayer-läge

Ash och hans boomstick får hålla sig till tåls.

#Boss-team-games, #Evil-dead-the-game


Avstängd

Helt missat detta! Ser ju förjävla kul ut! Filmerna är
Något av det absolut bästa någonsin i sin genre och serien var riktigt jävla skön!

Trailern till spelet ser ju sjukt mysig ut!
Detta ser jag fram emot!

Medlem

Friday The 13th: The Game var kul en kort stund men fastnade aldrig för Dead by Daylight det är inte min typ av spel. Men gillar Evil Dead filmerna så kommer att hålla ett öga på detta ser i alla fall snyggt ut kan ju vara kul om det finns couch play co-op.

Medlem

Jag tycker filmerna är unika. Lyckas spelet fånga den magin så tror jag att det kommer bli succé.

Medlem

Bra nyhet!

Dom får ta hur lång tid på sig som helst med Evil Dead spelet, speciellt om dom addar SinglePlayer

Medlem

Behavior må vara en duktig utvecklare när det kommer till assets men deras balansering tillhör en av de sämsta jag sett från någon annan utvecklare. Deathgarden visade detta med all tydlghet och de har inte lärt sig ett enda dugg från alla misstag de gjorde med det spelet för de håller på att upprepa dem med Dead By Daylight. Jag är helt övertygad om att DBD lyckats där andra misslyckats på grund av antalet klassiska skräck IP i samma spel samt att det inte funnits någon bra konkurrent. Konkurrens innebär att man inte kan göra som Bhvr gör, det innebär att man hela tiden måste förbättra sin produkt lyssna på de spelare som spelat spelet sedan dag ett mer än de som "skriker mest".

Men detta handlar ju inte om Dead By Daylight utan om Evil Dead och som stort fan av framför allt Army of Darkness hoppas jag att vi nu får se ett spel som är lika underhållande och ett spel som får Bhvr att inse att bara för att man har många spelare idag behöver man inte ha det imorgon (där Evolve är ett ypperligt exempel på hur det kan gå). Jag hoppas även att denna utvecklare lär sig av andras misstag, balansering är A och O i MP spel, balansera det efter de bästa spelarna, folk blir knappast sämre på spel de blir bättre på dem.

Medlem
Skrivet av apanbajs:

Bra nyhet!

Dom får ta hur lång tid på sig som helst med Evil Dead spelet, speciellt om dom addar SinglePlayer

Indeed. Gör hellre rätt än snabbt ☝🧐

Medlem

Har bara sett Evil Dead från 2013 och det är en av mina favorit skräckfilmer. De äldre är för gamla för att jag ska kunna njuta av de. Har sett trailers av de och jag behöver bra effekter för att fastna i de och få rysningar. Det skulle bara bli komedi av att se de idag. Tror dock de skulle vara mäktiga att se när de kom back in the day.

Spelet ser iaf intressant ut och kul att de implementerar ett single-player mode.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Har bara sett Evil Dead från 2013 och det är en av mina favorit skräckfilmer.

Rebooten var ok, men det är mycket tack vare humorn som Evil Dead, för mig iaf, är bland det bästa som gjorts inom skräck, det och citat som "Hail to the king, baby" och "Come get some". Ska man bara se en film av de äldre Evil Dead filmerna så är min rekommendation Army of Darkness, den håller utan tvekan än idag som sagt mycket tack vare dess humor.

Avstängd
Skrivet av CARTMAN:

De äldre är för gamla för att jag ska kunna njuta av de. jag behöver bra effekter för att fastna i de .

Gäller detta alla genrer eller bara skräck? 🤔
Får beklaga i vilket fall som helst! Du missar en helvetes massa bra filmer tyvärr!

Medlem
Skrivet av FryinRyan:

Gäller detta alla genrer eller bara skräck? 🤔
Får beklaga i vilket fall som helst! Du missar en helvetes massa bra filmer tyvärr!

Just ja, glömde svara. Sorry.

Nej det gäller alla genrer. Däremot håller thrillers längre som inte har så mycket effekter.
Har sett väldigt mycket film genom åren. Fastnade dock inte för skräckfilmer förrän senare i livet. Nu är det min favorit genre i film och spel.
All skräck under millennieskiftet i film är helt otänkbart för egen del. Andra genrer kan gå ner till 90-talet, även några få från 80-talet funkar även.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar