Den iskalla mardrömmen fortsätter – Frostpunk 2 har utannonserats

Robot
Den iskalla mardrömmen fortsätter – Frostpunk 2 har utannonserats
Medlem

Peppigt värre! Ettan var riktigt bra!

Medlem

SWEEEEEEEET! Jäklar vad jag ska mata byborna med sågspån!

Medlem

Har fortfarande bara petat på originalet men gillade verkligen det jag såg. Så... det blir till att peta på detta också!


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Woho! Har lagt runt 200h på detta och fortfarande bara tagit mig igen tre av scenariona. Spelet växer verkligen och blir som allra mest stimulerande när man lyckas överleva på de högre svårighetsgraderna. Lär plocka upp det igen till hösten/vintern och fortsätta med resten. Exceptionellt bra spel detta. Kommer definitivt testa 2an!

Medlem

Älskade ettan, men finns otroligt mycket att förbättra trots det. Så att de släpper en tvåa är ju fantastiskt!

Medlem

Ettan var hyfsat roligt men kändes mest som ett demo egentligen.

Om man byggt tvåan hårt så borde det kunna bli fantastiskt.

Medlem

280h på ettan suveränt spel.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Ettan var super så blir riktigt hype på detta, hoppas de inte teasar för tidigt nu


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem

Spelar alltid detta på vintern!
Höjer spel känslan enormt

Längtar nu till vintern 😂

1
Skriv svar