Den stora Diablo II: Resurrected-tråden

Medlem

Kul att det införts ett kösystem för att logga in på Bnet... "Position in Queue: 211" i flera minuter.
Antagligen ligger det nere , eller är jag helt ute och cyklar?

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K with NZXT X73 360mm - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
- AOC CQ32G1 - BenQ XL2720Z -
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Medlem

Vilket skämt till spel.. all krångel de haft med sina servrar och nu ska man behöva vänta i 30 minuter bara för att få spela det.. Får se om paypal går med på att ge mig pengarna tillbaka för denna dynga.

Medlem
Skrivet av Maddoxswe:

Vilket skämt till spel.. all krångel de haft med sina servrar och nu ska man behöva vänta i 30 minuter bara för att få spela det.. Får se om paypal går med på att ge mig pengarna tillbaka för denna dynga.

Ja jäklar ja vill oxo göra refund för att förutom allt annat så är multiplayer helt dött på konsol. Omöjligt att lira tillsammans. Men det är
Kört att göra refund gällande Sony

psn: Boosing

Medlem

Kö-systemet är ju måttligt irriterande när man är ledig och har tid o spela, i morse klockan 9 var det kö, dock typ ett några få minuter. under eftermiddag var det längre och nu på kvällen undrar man om det ens är värt det.

Medlem
Handkontrollen

Handkontrollen är dock betydligt mer oprecist när jag kör ww på barbaren (pc).

Medlem

Vadå, är ni inte vana från mmo-spelens köer? 😁

Skriv svar