Marvel's Midnight Suns är Firaxis nya rpg

Robot
Marvel's Midnight Suns är Firaxis nya rpg

Klassiska Marvel-hjältar och möjligheten att skräddarsy en egen.

#Firaxis, #Marvels-midnight-suns


Medlem

Meh, Marvel...

Hade hellre sett en annonsering av ett nytt Civ eller Xcom!

Medlem

Pepp!
Hoppas detta blir lika bra som gamla Freedom Force som också gavs ut av 2K men då gjordes av Irrational Games.

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Pepp!
Hoppas detta blir lika bra som gamla Freedom Force som också gavs ut av 2K men då gjordes av Irrational Games.

Freedom force var underbart, spelar det av och till fortfarande Hoppas det är i samma anda!


signatur

I drank what?

Medlem

Hörde jag Xcom? 🥳

Medlem
Skrivet av DrDoom:

Pepp!
Hoppas detta blir lika bra som gamla Freedom Force som också gavs ut av 2K men då gjordes av Irrational Games.

Hade helt glömt bort Freedom Force. Älskade det när det begav sig. Hoppas detta blir bra.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Väntar på gameplay som kommer framöver men Wolverine går alltid hem i mitt hjärta!


signatur

Halo kompis!

Medlem

Hade varit intressant att se hur gameplay är men det kommer väl framöver det med kan man hoppas, hoppas det blir kul.

Avstängd
Skrivet av Mirage:

Freedom force var underbart, spelar det av och till fortfarande Hoppas det är i samma anda!

Samma anda skulle inte fungera då Freedom Force byggde mycket på humor samt var det ju även en hyllning till de äldre, mer "konservativa" serietidningarna. Marvel är raka motsatsen till detta i princip.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Hade varit intressant att se hur gameplay är men det kommer väl framöver det med kan man hoppas, hoppas det blir kul.

Kommer om 6 dagar


signatur

Halo kompis!

Medlem

Turnbased? Vad tråkigt

Medlem
Skrivet av Loxus:

Turnbased? Vad tråkigt

Är väl bra med några spel utan stress ibland

Medlem

Spelar nog faktiskt hellre om Freedom Force-spelen sådär helt apropå, men kul med något lite "smalare" Marvel-spel ändå ävn om det inte är min grej.

1
Skriv svar