Ny Far Cry 6-trailer förklarar diktatorn Castillos motivation

Robot
Ny Far Cry 6-trailer förklarar diktatorn Castillos motivation

En man som anser att målen helgar medlen.

#Far-cry-6, #Ubisoft


Medlem

"You are a lion, and we eat the fucking lambs" - Mr. Castillos

Medlem

Om fler än jag undrar:

Join the Guerrilla to free Yara from 7 October 2021 for PlayStation 4, PlayStation 5, Stadia, Xbox One, Xbox Series X|S and PC, through Epic Games Store and the Ubisoft Store.

Alltså inte Steam.

Ser framemot att köpa det för 100:- på någon REA i framtiden.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Avstängd
Skrivet av Kopfweh:

Om fler än jag undrar:

Join the Guerrilla to free Yara from 7 October 2021 for PlayStation 4, PlayStation 5, Stadia, Xbox One, Xbox Series X|S and PC, through Epic Games Store and the Ubisoft Store.

Alltså inte Steam.

Ubisoft har lämnat Steam helt, inget mer kommer dit. Mutorna från egs tog över.

De kommer nog krypandes tillbaka så småningom. Tog dock 8 år för EA.

Medlem
Skrivet av General White:

Ubisoft har lämnat Steam helt, inget mer kommer dit. Mutorna från egs tog över.

De kommer nog krypandes tillbaka så småningom. Tog dock 8 år för EA.

Bitterheten över att Steams monopol urholkas en smula vet tydligen inga gränser....

Medlem
Skrivet av MaxWarp:

Bitterheten över att Steams monopol urholkas en smula vet tydligen inga gränser....

Fast Steam har endast haft "monopol" genom att utvecklarna helt enkelt valt att gå dit själva eftersom folket finns där. Inget fulspel alls från Steam/Valve med andra ord. Epic Games däremot köper allt och alla för att ingen annan ska ha. Det är fulspel och riktig monopol.

Medlem

Känns lite stelt


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Avstängd
Skrivet av MaxWarp:

Bitterheten över att Steams monopol urholkas en smula vet tydligen inga gränser....

Behöver inte finnas något monopol öht. Släpp det på alla plattformar så är alla nöjda. Själv väljer jag steam, finns det inte där så inget köp. Hur enkelt som helst.

Medlem
Skrivet av MaxWarp:

Bitterheten över att Steams monopol urholkas en smula vet tydligen inga gränser....

Kommer aldrig förstå konsumenter som jublar över färre valmöjligheter. Steam hade aldrig monopol, det du förespråkar är monopol.

Medlem

Inte steam = inget köp

Medlem

Jag väntar fortfarande på en patch så jag kan spela farcry 5 i mer än 15fps på mitt 1080 kort, varit nån bugg sen släpp som gör att det inte går? provat allt v-sync byta skärm, använda en gammal 60hz men inget funkar men nån patch kan man glömma lika mycket som att det skulle komma ett svar från deras support.

om nån här i forumet vet hur man gör för att få spelet att rulla i högre frames, snälla dela med er.
Jag köpte spelet i mesta dels för att bygga banor i arcade men har inte kunnat eftersom spelet inte klarar mer än 15fps

1
Skriv svar