Skörda den första gameplay-trailern från Farming Simulator 22

Robot
Skörda den första gameplay-trailern från Farming Simulator 22
Medlem

Någon som spelat Farming Sim 19 som kan säga om fordonsfysiken och körkänslan är bättre än i 17 utgåvan?


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Någon som spelat Farming Sim 19 som kan säga om fordonsfysiken och körkänslan är bättre än i 17 utgåvan?

Skulle nog säga att det är samma.

Medlem

Trevligt, skulle dock vilja se mer om vad man gör på vintern. Mer än att snöröja då.

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Någon som spelat Farming Sim 19 som kan säga om fordonsfysiken och körkänslan är bättre än i 17 utgåvan?

typ som att köra traktor.... ratten går lätt och det blir lätt lite vingligt när man kör på väg
Men i övrigt ungefär samma som tidigare.

Medlem

Adlrig spelat Farming Simulator men verkar som trevliga spel


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fråga om ett annat liknande, någon som testat "Lawn Mowing Simulator" än?
Sugen på det men vet inte om det är värt pengarna

Medlem
Skrivet av blackidus:

Fråga om ett annat liknande, någon som testat "Lawn Mowing Simulator" än?
Sugen på det men vet inte om det är värt pengarna

Inte själv spelat det, men kan nog oavsett säga att det inte är värt pengarna.

Redaktör

Tråd rensad från ovidkommande saker.


signatur
Skrivet av Tomas Helenius:

Tråd rensad från ovidkommande saker.

Solidt arbete som vanligt 👍 fortsätt med det bra arbetet.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Någon som spelat Farming Sim 19 som kan säga om fordonsfysiken och körkänslan är bättre än i 17 utgåvan?

Jag märkte inte särskilt stor skillnad mellan 17 och 19 men spelade bara 17 några timmar före ja köpte 19 valde 19 mest för att kompisarna hade det.

Medlem

Jag ser framemot FS22 när kommer kunna växla och inte behöver använda bromsen för att backa som tidigare FS-spelen. Samt vad jag förstått så ska det var mer realistiskt ljud när man t,ex tippar med trailers så hör man hur hydrauliken när flaket går ner eller upp. Också en liten bonus spelet tydligen kommer få är FSR amds motsvarande till DLSS.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem
Skrivet av MuminPappan:

Trevligt, skulle dock vilja se mer om vad man gör på vintern. Mer än att snöröja då.

Sköta djur och bråka med träd i skogen. Finns säkert mer bus att hitta på.

KoP
Medlem
Skrivet av blackidus:

Fråga om ett annat liknande, någon som testat "Lawn Mowing Simulator" än?
Sugen på det men vet inte om det är värt pengarna

Har du aldrig spelat något utav Farming Sim spelet så kan du gott satsa på det istället för Lawn Mowing Simulator i å med att du kan klippa gräs i Farming Sim spelen och så mycket mera.

Medlem

Undrar om de uppdaterat fysikmotorn något? Sjukt frustrerande att försöka göra något i skogen då stockarna inte beter sig som de ska.

Medlem

Gillade -17 betydligt mer än -19 mest pga att man kunde fuska till sig pengar. Spelade med grabbarna här hemma men när pengamodden saknades i -19 så dog intresset lika fort. Tyckte nog -17 såg snäppet bättre ut dessutom.

Jag vill ju bygga min traktorarmé för bövelen;).

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Gillade -17 betydligt mer än -19 mest pga att man kunde fuska till sig pengar. Spelade med grabbarna här hemma men när pengamodden saknades i -19 så dog intresset lika fort. Tyckte nog -17 såg snäppet bättre ut dessutom.

Jag vill ju bygga min traktorarmé för bövelen;).

Funkade det inte att bara öppna sparfilerna i 19 med notepad, som i FS17, och ändra kontobalansen?

Medlem
Skrivet av DerpMcDerp:

Funkade det inte att bara öppna sparfilerna i 19 med notepad, som i FS17, och ändra kontobalansen?

Jag spelade på konsol :(.

Medlem

Finns två till Nintendo switch är de skräp eller bra? De till 3ds var ju ingen vidare vill jag minnas. Eftersom de inte heter samma som de som kommer till PC och Xbox misstänker jag att de är någon b variant.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Jag spelade på konsol :(.

Ah - hade inte en tanke på den möjligheten. Blir väl så när man knappt spelat på konsol sen 16-bit eran. Undantaget är Final-fantasy 7 på PSX.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Finns två till Nintendo switch är de skräp eller bra? De till 3ds var ju ingen vidare vill jag minnas. Eftersom de inte heter samma som de som kommer till PC och Xbox misstänker jag att de är någon b variant.

Det som bara heter farming simulator och är nyare är i princip android-versionen.
Det andra är som vilket av dom som helst. (17?)

Medlem
Skrivet av DerpMcDerp:

Ah - hade inte en tanke på den möjligheten. Blir väl så när man knappt spelat på konsol sen 16-bit eran. Undantaget är Final-fantasy 7 på PSX.

Haha. Dags å köpa en konsol då kan jag tycka;).

Medlem
Skrivet av MuminPappan:

Skulle nog säga att det är samma.

Skrivet av Rejzer:

typ som att köra traktor.... ratten går lätt och det blir lätt lite vingligt när man kör på väg
Men i övrigt ungefär samma som tidigare.

Skrivet av Lilagröt:

Jag märkte inte särskilt stor skillnad mellan 17 och 19 men spelade bara 17 några timmar före ja köpte 19 valde 19 mest för att kompisarna hade det.

Tack för svaren. Har egentligen inget emot fysiken när jag kör traktor. Det är mer när jag kör bil eller lastbil det lätt ballar ur


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem

Sjukt taggad för detta! Kanske till o med köper ratt o pedaler nu

Medlem
Skrivet av lerb:

Jag hade nog ändå förväntat mig lite förbättrad grafik, blev besviken över hur likt det är de äldre spelen. Jag vet inte vad de kör för motor men om det här är det bästa den kan kräma ur sig så är det nog hög tid att byta till nästa spel.

Håller med, väldigt lite har hänt sen FS 17 rent grafiskt, sen har ju en hel del annat tillkommit. Men som en kommenterade på en youtube video. De har ingen större konkurrens. Det stämmer ju faktiskt

1
Skriv svar