Dualsense-kontrollen får jobba i Deathloop

Robot
Dualsense-kontrollen får jobba i Deathloop

Skak, vibrationer och muller när alla vapen får en egen hauptisk feedbackprofil. Vi har testat!

#deathloop


Medlem

Radiokommunikation i dosan är ju svincoolt! Såvida man inte har en sambo som ligger och sover i rummet bredvid.

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Radiokommunikation i dosan är ju svincoolt! Såvida man inte har en sambo som ligger och sover i rummet bredvid.

Ljud ur handkontrollen är en son där cool funktion som inte är nå praktisk.
Speciellt inte om man är flera i hushållet.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Chicobello:

Radiokommunikation i dosan är ju svincoolt! Såvida man inte har en sambo som ligger och sover i rummet bredvid.

Avskytt det sedan Wii började med det, av just dessa anledningar. Och där gick det inte alltid att stänga av.


signatur
Medlem

Det kan vara coolt, så länge man kan välja att stänga av det om man så önskar.
Sedan skulle det ju vara på sin plats med bra mycket bättre högtalare om man ska nyttja det i större utsträckning.

Flakmonkey

Måste säga att Dual Sense har stigit lite i graderna efter att jag skaffat mig en Xbox Series S. Trodde inte att jag skulle märka en såpass stor skillnad med vibrationerna som jag gjort. När jag drog fram motorsågen i Gears of War så tänkte jag helt ärligt på hur enormt mycket bättre det varit med en Dual Sense. Det är ju inte avgörande för vilken konsol man skaffar kanske, men är det ett multiplattformspel så kommer jag mest troligen skaffa det till PS5 av just den anledningen. Skulle vara om man kunde få dual sense stöd till PC också, men vet inte om man kommit så långt?

Gällande ljudet ur handkontrollen så måste jag ju stämma in med andra som sagt att det är en bra funktion men fungerar inte i alla sammanhang. För egen del kan jag bara använda det när jag är gräsänkling, men då har jag det å andra sidan alltid påslaget.

1
Skriv svar