Skånska battle royale-vampyrer – testa Vampire: The Masquerade Bloodhunt på Steam

Robot
Skånska battle royale-vampyrer – testa Vampire: The Masquerade Bloodhunt på Steam

Är det nåt bett i early access-versionen?

#vampire-the-masquerade-bloodhunt


Medlem

Hej

Fel i titeln Masquareade -> Masquerade.

Battle royale nej tack för övrigt.

Redaktör
Skrivet av Izuel:

Hej

Fel i titeln Masquareade -> Masquerade.

Battle royale nej tack för övrigt.

Tack!


signatur
Medlem

Hmm, är detta vamp2?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tror det kommer "suga"... ;D

Medlem

Älskar Vampire The Masquerade i övrigt men efter att ha varit med i betatesten av detta så är jag tyvärr inte särskilt hoppfull.

Avstängd
Medlem

Jag provade alphan som var för inte alltför längesedan. Annorlunda BR och intressant sådant. Hann dock bara spela ett par matcher så kan ej ge något rättvist uttalande om det mer än att det var intressant och något jag kommer vilja prova igen!


signatur

Halo kompis!

Medlem

Jag såg att det krävs skaffa nåt annat konto än bara kunna köra via steam direkt. Sånt ger mig avsmak. Det bara känns som extra jobb som jag får inget för.

Medlem

Det är ju Hyper Scape med ett Vampire-tema... tyvärr inget som lockar särskilt, trots att jag gillar både BR och World of Darkness. Kan inte komma över hur karaktärerna rör sig, alla flyger omkring som pingpongbollar.

Medlem

Skånska vampyrer alltså.. Låter häftigt


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Finns det fortfarande ett sug för Battle Royale?

Är inte genren både etablerad och övermättad med ett lastgammalt PUBG (beta 2017) och hyfsat gammalt Fortnite (beta 2018). Dessutom blev väl CoD sågat när de annonserade ett BR-läge?

För min del räckte det med några timmar i PUBG, sedan hade jag testat klart konceptet. Battle Royale känns väldigt 10-tal.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Dessutom blev väl CoD sågat när de annonserade ett BR-läge?

Warzone? Det har ju varit en mega-succé för CoD.

Medlem
Skrivet av Scream112:

Warzone? Det har ju varit en mega-succé för CoD.

Haha Ok, jag har ingen koll!
Har jag drömt kanske, eller var det Battlefield?

Ja, Battlefield var det. Se kommentarer till filmen och tummarna.

Firestorm heter det och nästan ingen spelar det.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Haha Ok, jag har ingen koll!
Har jag drömt kanske, eller var det Battlefield?

Ja, du har drömt.

Enda sågningen som var på firestorm var väl att den delen inte var free2play, annars var det ok.

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Finns det fortfarande ett sug för Battle Royale?

Är inte genren både etablerad och övermättad med ett lastgammalt PUBG (beta 2017) och hyfsat gammalt Fortnite (beta 2018). Dessutom blev väl CoD sågat när de annonserade ett BR-läge?

För min del räckte det med några timmar i PUBG, sedan hade jag testat klart konceptet. Battle Royale känns väldigt 10-tal.

Vet inte vart du får "övermättad" ifrån. Jag förstår att gamemode:et inte är tilltalande för alla men de flesta populäraste FPS-spelen har Battle Royale som drivande gamemode. Apex Legends, COD, PUBG (fortfarande), Fortnite har alla BR som drivande gamemode. Sen finns det mycket mer av liknande royale spel på Steam som både är gratis och riktigt populära (jag tittar på Super Animal Royale).

Det är lite som att säga "varför kör man fortfarande med Deathmatch, Team Deathmatch? Känns väldigt 90-tal". Att bygga på med olika/nya gamemodes är ju faktiskt superbra så att så många som möjligt har ett mode som de tycker om att spela.

Medlem
Skrivet av JennieGlau:

Jag såg att det krävs skaffa nåt annat konto än bara kunna köra via steam direkt. Sånt ger mig avsmak. Det bara känns som extra jobb som jag får inget för.

Mja du. Du får ju trots allt tillgång till Early Access-versionen om du skapar det där andra kontot. Så att du inte får något stämmer ju inte riktigt.

Medlem

Körde några rundor och spelet var lite intressant men ledsnade snabbt då det är ett svampskjutarspel. Du kan som ensam spelare inte göra ett jota om 2-3 spelare anfaller dig samtidigt. Jag är väldigt duktig på att sikta men det spelar ingen roll i detta spel då det handlar om mändgen skott och inte hur bra du siktar.

Medlem
Skrivet av Ninami:

Vet inte vart du får "övermättad" ifrån. Jag förstår att gamemode:et inte är tilltalande för alla men de flesta populäraste FPS-spelen har Battle Royale som drivande gamemode. Apex Legends, COD, PUBG (fortfarande), Fortnite har alla BR som drivande gamemode. Sen finns det mycket mer av liknande royale spel på Steam som både är gratis och riktigt populära (jag tittar på Super Animal Royale).

Det är lite som att säga "varför kör man fortfarande med Deathmatch, Team Deathmatch? Känns väldigt 90-tal". Att bygga på med olika/nya gamemodes är ju faktiskt superbra så att så många som möjligt har ett mode som de tycker om att spela.

Ok, jag var ute och cyklade i min bubbla då.
Tack för svaret. Jag kastar min gamla uppfattning.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

1
Skriv svar