Quiz – Vad kan du om... Calle!?
Till alla er med full pott: jag älskar er.
Till alla andra: jag älskar er, fast märkbart mindre.
Tack för allt, Calle!
Lycka till med nya jobbet
Jag är del av spelpodden GOTY - Årets spel
Lyssna gärna:
https://podcasters.spotify.com/pod/show/goty
Shit, så här snabb har jag aldrig varit i quisset. 4-5 minuter snabbt. Brukar ju ligga på 7-8 minuter. hehe
Svarade bl.a. fel på hur länge Cee-Jay suttit på chefspositionen. Svarade 2012 men trodde det skulle varit ännu längre. Skumt..
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Fick 8 rätt
på det första ofuskade försöket.
Battlefield gav mig fel.
SPEEDRUNNAD
20 sekunder.
Nytt världsbästa!
Får önska lycka till till Calle!
Fast det är väl inte riktigt dags för avsked än!
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Eftersom jag var först med 10/10 tycker jag att jag förtjänar ytterligare lite mer kärlek!
När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!
Känner Calle hyfsat bra i alla fall så lite quake love kommer åt mitt håll...
Trist att se dig gå, men lycka till med dina framtida äventyr och bestyr!
Vi håller där, sköt om dig Carl!
#kung-carl
/MJ
"Oops! I ditt försök att förtränga Calles FZ-avsked har du råkat förtränga ditt Calle-kunnande."