God of War: Ragnarök avtäckt - se matig trailer!

Robot
God of War: Ragnarök avtäckt - se matig trailer!
Medlem

Hypad för detta, känns som realse sent 2022, eller tidigt 2023


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Kratos, Tor, Tyr, Oden = köp.

Medlem
Medlem

Jag vill ha Mimer på arslet annars får det vara.

eld
Medlem

GOTY, nu packar vi ner allt och går hem.

Medlem

ojoj va maffigt.. skönt det kommer till ps4 också.

dyb
Medlem

Tbh, ser ut mer som DLC till ettan, inget speciellt...

Medlem

Kan bli decenniets bästa spel.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av dyb:

Tbh, ser ut mer som DLC till ettan, inget speciellt...

Ja asså jag håller nog med. Ettan var förvisso riktigt bra så finns ingen anledning att tro att detta blir sämre men jao kändes väldigt samey.

OMG OMG OMG!!!!

Inaktiv

Folkl verkar vara intresserade av detta, 857k visningar på IGN. Förståeligt.

Medlem

Ser onekligen maffigt och grymt bra ut. Detta är ett givet köp för mig. Förbokar nog det så snart det går.

Däremot så tyckte jag miljöerna, och typ kanotturen såg exakt likadant ut som förra GOW från 2018. Vatteneffekterna när han ror är ju under all kritik. Får hoppas det inte är färdigt ännu. Man vill ju se liiiiiiite next-gen grafik nu ett år efter PS5/XBX 'releasen'. Kom igen Santa Monica, visa var yxan ska sitta!

Medlem

Snark, ser precis ut som förra God of War som var lagom mediokert rent gameplay mässigt imo. Grafik och ljud var däremot top notch!

Medlem

Blir köp men håller med om kritiken att det ser identiskt ut som ettan. i detta fallet håller ps4:an tillbaka vilket är väldigt synd. Horizon 2 ser mer imponerande ut och där fick man ändå next-gen känslan.

Medlem
Skrivet av DieZe:

Snark, ser precis ut som förra God of War som var lagom mediokert rent gameplay mässigt imo. Grafik och ljud var däremot top notch!

Lagom mediokert? Var ju skittråkigt
Däremot var det ett tekniskt mästerverk


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Nåt att se fram emot, hoppas bara det inte dröjer för länge.

Medlem

Ser ju tufft ut, men måste Kratos vara så arg och slåss hela tiden? Kan han inte bara chilla och ta en bärs och mysa lite med gudarna istället?

Redaktör

Tråd rensad - skippa politiken, tack.


signatur
Medlem

Fan, nu blev man lite hypead! Håller med om att det ser lite ut som det kunde varit en expansion, men jag undrar om det inte handlar om att "Spel kan bara bli så mycket snyggare" nuförtiden. Men, med en bra story och lika bra gameplay som sist så är jag på iaf!


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Fan, nu blev man lite hypead! Håller med om att det ser lite ut som det kunde varit en expansion, men jag undrar om det inte handlar om att "Spel kan bara bli så mycket snyggare" nuförtiden. Men, med en bra story och lika bra gameplay som sist så är jag på iaf!

Absolut. Tyvärr är man ju bortskämd som sony-fan, och horizon 2 satte ribban högt med det grafiska.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Ser onekligen maffigt och grymt bra ut. Detta är ett givet köp för mig. Förbokar nog det så snart det går.

Däremot så tyckte jag miljöerna, och typ kanotturen såg exakt likadant ut som förra GOW från 2018. Vatteneffekterna när han ror är ju under all kritik. Får hoppas det inte är färdigt ännu. Man vill ju se liiiiiiite next-gen grafik nu ett år efter PS5/XBX 'releasen'. Kom igen Santa Monica, visa var yxan ska sitta!

nackdelen med cross gen släpp är att här o var kommer man se den gamla generationen göra sig påmind. Trist är det. Just nu känns det som att 2023 blir året då ps5 (och även series x) får ta fart på allvar.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av dyb:

Tbh, ser ut mer som DLC till ettan, inget speciellt...

Ja det var inte särskilt stor skillnad i det visuella, men jag tycker att Ragnarök ser ut att ha högre LOD och lite bättre ljus, men då ska man även komma ihåg att ettan kördes i 4K30 eller 1080p60 med drops ner till 45 på PS4 Pro. Ragnarök kommer mest troligt köras i 4K60, precis som PS5-uppdateringen.

Medlem

Någon mer än jag som var lite oinspirerad av streamen innan den sista kavalkaden av Spiderman, Wolverine, Gran Turismo 7 och Ragnarök visades upp? Efteråt var jag så sjukt hypad istället


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Någon mer än jag som var lite oinspirerad av streamen innan den sista kavalkaden av Spiderman, Wolverine, Gran Turismo 7 och Ragnarök visades upp? Efteråt var jag så sjukt hypad istället

Forspoken och spelet som visade innan det, något japanskt action grejs, är jag nyfiken på också¨.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Forspoken och spelet som visade innan det, något japanskt action grejs, är jag nyfiken på också¨.

Jag såg också andra spel jag blev lite intresserad av men det var först på slutet som jag blev riktigt hypad. Något som nästan aldrig händer mig längre.

Forspoken ser coolt ut. Påminner om ett Control men i fantasy miljö.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Jag såg också andra spel jag blev lite intresserad av men det var först på slutet som jag blev riktigt hypad. Något som nästan aldrig händer mig längre.

Forspoken ser coolt ut. Påminner om ett Control men i fantasy miljö.

hehe jag kom lite i byxan när wolverine loggan dök upp från Insomniac. Vilken studio. De ligger def inte på latsidan!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

hehe jag kom lite i byxan när wolverine loggan dök upp från Insomniac. Vilken studio. De ligger def inte på latsidan!

Haha ja det var ungefär där som jag också började bli lite uppspelt. Och när jag säger lite uppspelt menar jag att jag faktiskt fnissade för mig själv och klappade händer
Sjukt ändå att dom har två Marvel spel på gång nu. Dom kommande två åren kommer bli grymma!


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Haha ja det var ungefär där som jag också började bli lite uppspelt. Och när jag säger lite uppspelt menar jag att jag faktiskt fnissade för mig själv och klappade händer
Sjukt ändå att dom har två Marvel spel på gång nu. Dom kommande två åren kommer bli grymma!

hehe. Det märks tydligt att Marvel o Sony är goda vänner. Marvel är nog nöjda med att Sony förvaltat spindelpojken såpass bra som de gjorde både som spel o film. Undrar om det kommer bli ännu fler marvel grejer från Sony/Insomniac i framtiden.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

12
Skriv svar