Playstation 5-showen - här är alla trailers på ett fat!
KOTOR remaken var det bästa dom visade.
Utöver det så var det Tiny Tina, Spiderman 2 som var intressant där, möjligtvis en liten Wolverine försiktigt.
Resten var inget som intresserade mej direkt.
Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.
1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.
WHAT! Uncharted till PC! Drömmer jag! UTROPSTECKEN DELUXE!
Härliga nyheter samma dag som jag upptäcker att Star Trek: Elite Force I och II finns på GOG.com.
Många spel som kan bli intressant och se mer av som Spider-Man 2 och Wolverine. Gillar ju verkligen Insomniac så dom kommer säkert bli bra!
God of War behöver man väl knappt säga något om!
Kotor remake ska också bli väldigt intressant och se hur det blir. Väldigt nyfiken på detta. Hoppas verkligen dom gör ett bra jobb med det!
Gran Turismo såg också väldigt coolt ut! Det får man nog köpa
Var ändå mer intressanta spel än vad jag trodde det skulle vara! Lite synd dock att det bara var Uncharted 4 som kommer till PC och PS5. Hade hoppats på alla Uncharted spelen.
GOW såg ju löjligt snyggt ut. Även om det ser ut som en väldigt rak uppföljare.
Tiny Tina ser underhållande ut,hoppas att dom behåller humorn från föregångarna. Den behövs i dagens samhälle.
Bloodhunt såg också lite småskönt ut.
Edit:Bloodhunt verkar vara något F2P, mitt intresse störtdök.
Tiny Tina ser underhållande ut,hoppas att dom behåller humorn från föregångarna. Den behövs i dagens samhälle.
Japp Tiny Tina-dlc:et med dungeons and dragons-tema var höjdpunkten i Borderlands 2.
Bra show, läste parasite eve o blev lycklig ett tag men men.
Haha, jag också. Fast Project Eve såg rätt bra ut också, på ett annat sätt då.
Det kom ändå en del oväntade saker som lockar, men aningen oroväckande med ett event 2021 där nästan allt eget saknar release eller ligger som tidigast 2023… 2022 verkar bli ett ännu ett dammigt år för min ps5a, med ett eventuellt undantag för GoW2 även om det kändes lite väl likt föregångaren.
Kul att min gissning med Uncharted collection gick hem dock lite märkligt att inte 1-3 släpps. Vem vill börja med del fyra? Nåväl.
Inga riktiga överraskningar annars, kul med SW KOTOR Remake även om jag hellre hade sett en ny del, intressant hur det kommer att bli.
Har inte spelat något God of War spel, men det såg ju riktigt bra ut det med.
Bra show men jag tyckte datumen lyste med sin frånvaro. Eller missade jag de bara? Oo
Är fortfarande en pandemi. Så antar att de är lite mer försiktiga i det. Wolverine är nog långt bort. 2024.
Tchia <3
Mest intressanta setting jag sett på länge, och en bris av frisk luft efter alla muskler och vapen man oftast slutar upp med i trailers
Det spelet gav stora Zelda Windwaker vibbar