Borderlands-spinoffen Tiny Tina's Wonderlands släpps i mars

Robot
Borderlands-spinoffen Tiny Tina's Wonderlands släpps i mars
Medlem

Detta ser ändå lite smått kaotiskt och roligt ut.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Tiny Tinas fantasy DLC till borderlands 2 är bland det bästa jag någonsin spelat. Kanske är värt att köra det här med då det verkar vara väldigt snarlikt.
Undrar bara hur likt Borderlands 3 det kommer vara? Gillade inte alls det spelet, trots att BL2 är ett av mina alltime-favoritspel.

Medlem

Kan vara skönt o steppa bort lite från borderlands fast ändå ha borderlands, som tidigare sagts, Tiny Tina's assault on dragon keep var ett höjdar DLC. Och att nu få ett fristående spel i Bunkers and Badasses rollspelsvärld kan ju vara skoj.

Men fucking Babymetal i trailern... too weeb for me.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Lite konstigt att angry Joe(när han kommenterade sony showen igår) helt förträngde dlct till BL2 tycker jag....

Medlem

Trodde detta skulle vare typ en fristående expansion för kanske 300 - 400 spänn.
Såg prislappen på Playstation Store.. 789 kr! Så utgår ifrån att det blir ett redigt stort spel
Men det ser onekligen väldigt charmigt ut

Medlem
Skrivet av Zymac:

Kan vara skönt o steppa bort lite från borderlands fast ändå ha borderlands, som tidigare sagts, Tiny Tina's assault on dragon keep var ett höjdar DLC. Och att nu få ett fristående spel i Bunkers and Badasses rollspelsvärld kan ju vara skoj.

Men fucking Babymetal i trailern... too weeb for me.

Babymetal var ju det bästa med trailer

pc master race


signatur

New life, New hope

Medlem

Nästan 800? Ja det kändes def som ett dlc eller mindre fristående spel.....

Medlem

BL2 var ju både kul att spela och humorn var spott on!
BL3 Var kul att spela, men humorn var inte den samma, betydligt mer nedtonad, vilket förstörde helhetsupplevelsen.
Så WL hoppas jag blir BL3 gameplay med betydligt mer humor!


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

BL3 har ju varit lite av en besvikelse jämfört med BL2. Sämre humor, sämre story, katastrofalt dålig balansering och en hel del missad potential i gameplay eftersom Gearbox inte verkar fatta vad som gjorde BL2 bra.

Tiny Tina's Assault on Dragon Keep är ju annars en av favoriterna i hela Borderlands-serien så detta ser lovande ut. Nu är ju bara frågan om Gearbox "har fattat" eller inte. Tror mycket av hela Borderlands-franchisen står på spel här.

1
Skriv svar