Bilder från Arkanes vampyrspel Redfall har läckt

Robot
Bilder från Arkanes vampyrspel Redfall har läckt

Borderlands fast med vampyrer, typ?

#Arkane-studios, #Redfall


Gnällkuk

"Vampyrspel". Ser mer ut som en variant av State of Decay.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Största besvikelsen från E3 för min del...! Arkane är en av mina favoritutvecklare, men det här blev jag totalt opepp på redan av debuttrailern.

Medlem

Ser ut som Destiny 2, inget spel för mig, vore häftigare om de gjorde en bättre version av Vampyr istället.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Största besvikelsen från E3 för min del... ! Arkane är en av mina favoritutvecklare, men det här blev jag totalt opepp på redan av debuttrailern.

Håller med. Arkane laverar alltid toppklass i "immersive sim" genren och när man ser detta känns det som Destiny, Left 4 Dead eller annat DLC / loot spel, något jag definitivt inte suktar efter. Nu är det Arkane så kanske gör de detta bättre och på ett snyggare sätt men känner ändå att hela miljön osv. inte är så inspirerande.

Men kom också ihåg att Redfall är från Arkane Austin, alltså de som utvecklade Prey, inte Dishonored. Det är Arkane Lyon som skapade Dishonored och just nu arbetar på och snart släpper Deathloop. Prey var dock toppen i mina ögon!

Medlem

Kul att Arkane överlag testar sig fram med nya IPs. De var lite besvikna efter Dishonored 2 som inte verkade sålt så bra. Oavsett hur bra Dishonored 2 var, så var det rätt mycket av det gamla. Att det kändes mer som en standalone DLC snarare än något riktigt nytt i sig. Hoppas dock på en trea, då konceptet är en av de bästa i genren.

Får mig bara att sakna ett spel som deadly shadows. Tyvärr gick ju inte Thief 2014 hem hos många där jag är en av dem.

Dock håller jag hoppet uppe och hoppas på spännande immersive sim spel i framtiden.


signatur

Ordo Ab Chao

Medlem

Jag försöker hålla mig borta från spel som detta. Apex rdr2 online och Vigor tar alldeles för mycket tid från andra spel...

1
Skriv svar