Playstation har råkat läcka Destroy All Humans 2 - Reprobed

Robot
Playstation har råkat läcka Destroy All Humans 2 - Reprobed
Medlem

Oh ser kul ut

Medlem

Köpte remaken när den släpptes på Steam förra året men blev besviken. Kanon betyg på Steam av användarrecensionerna. Tror väldigt många gick på nostalgikänsla. Jag lirade aldrig originalet när det begav sig. Extremt repetitiv o gammal gameplay. Tycker inte det håller idag tyvärr.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Köpte remaken när den släpptes på Steam förra året men blev besviken. Kanon betyg på Steam av användarrecensionerna. Tror väldigt många gick på nostalgikänsla. Jag lirade aldrig originalet när det begav sig. Extremt repetitiv o gammal gameplay. Tycker inte det håller idag tyvärr.

2:an är enligt mig mycket bättre. Det är större med en lite mer open world-känsla och är allmänt roligare. Så ge det ett försök under en rea

Medlem
Skrivet av Nyhet:

"råkat" läcka....
kan ju vara så, men nuförtiden vet man aldrig med alla möjliga o omöjliga marketing knep... ;P

1
Skriv svar