Driver på väg tillbaka – men inte som spel

Robot
Driver på väg tillbaka – men inte som spel

Tanner och hans feta bilar blir streamad serie.

#driver


FM-guru
F.d. Sisyr

Om inte detta blir mög ska jag äta upp min fiktiva hatt!

Medlem

-Har du sett Tanner?

-Dä harú väl full käften, bar å tett i spegeln.

läses med fördel med hagforsdialekt.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Sounds like pure garbage.

Skärp er UBIsoft och släpp ett nytt Splinter Cell foo hiilveede.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Som vanligt så gör man tv/film baserat på spel som själv är baserade på tv/film... Är ju inte så man blir helt till sig av nyfikenhet kring hur det kan tänkas se ut.

Kan väl säkert bli bra.. Men what's the point att det är baserat på spel då.. Lixom.

Uncharted style: "Hur kan en film baserat på Uncharted, som är baserat på Indiana Jones tänkas se ut?!"

Jag gissar väldigt likt filmen Indiana Jones


signatur

subterranean homesick alien

Jh
Medlem
Skrivet av Sisyr:

Om inte detta blir mög ska jag äta upp min fiktiva hatt!

Läs ovan ☝😄


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

1
Skriv svar