Dying Light 2-utvecklare snackar om spelets vapen i ny video

Robot
Dying Light 2-utvecklare snackar om spelets vapen i ny video

Allt från hemmasnickrade machetes till stationära kanoner.

#Dying-light-2, #Techland


Medlem

Ser verkligen fram emot detta spelet, jag är zombienerd - beställde collectors edition av denna för ett par månader sedan, så jag har något att se fram emot i februari


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ser fram emot detta och det var intressant men det stör mig när de har en uppenbar låtsaskonversation.
Antingen jobbar ni på ert skådespeleri eller ändrar upplägg.
/Surgubbe

Medlem

Hatar vapen som går sönder efter ett par hugg. Detta var en av de saker i DL1 som jag avskydde och det ser ut som att DL2 kommer vara lika värdelöst på den punkten. Blä.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Roy Batty:

Hatar vapen som går sönder efter ett par hugg. Detta var en av de saker i DL1 som jag avskydde och det ser ut som att DL2 kommer vara lika värdelöst på den punkten. Blä.

Man craftade eller hittade mer eller mindre bättre vapen.
Tycker inte det var spelförstörande i första spelet med vapen som går sönder.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Inövade låtsasintervjuer är ju sååå pinsamma

Om de ska ha vapen som går sönder lätt, hoppas jag det finns andra kreativa lösningar runt omkring dig i världen som man kan ta till om man hamnar i en situation där man står helt utan. Annars är det ju bara frustrerande...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Inaktiv

Vapen som går sönder är mest bara irriterande. Får hoppas det går repa dom lätt eller att det finns bra saker utspridda.
Kan förstöra hela spel, sneglar på dig, grönklädde jävel.

Bokade collectors på MM för 749, vet inte om dom har kvar erbjudandet.

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Allt från hemmasnickrade machetes till stationära kanoner.

#Dying-light-2, #Techland


Så jävla dåligt!! Tappade suget direkt, dead island var ju typ lika dant. Ett par slag på någon hög lvlad zombie och ditt vapen var trasigt.. tråk!! Säger jag!

1
Skriv svar