Jaha. Wipeout gör comeback till mobiler

Robot
Jaha. Wipeout gör comeback till mobiler

Med kortfunktioner. Vänta, va?

#wipeout, #wipeout-rush


Medlem

Strange. Får med andra ord fortsätta plocka fram F-Zero GX när jag vill ha adrenalinracing, precis som jag har gjort i 18 år. Spelade ett Wipeout till PS3 en kortis men det scratchade inte samma itch.

Miyamoto-san, kom igen nu.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Jag är full av entusiasm när jag säger: "Njaaa".

Medlem

Spela Pacer om ni vill ha ett nytt wipeout, är samma utvecklare som gjorde wipeout

Medlem

Lär troligen bli populärt i Asien, med tanke på hur stort mobilt spelande är där. Oklart dock hur mycket Sony är involverade, då Rogue sköter utgivningen, medan spelet ifråga utvecklas av Amuzo ( https://rogueco.com/business/classic-wipeout-reimagined-for-m... ) .


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Den här nyheten gjorde mig så arg på så många sätt

Medlem

såg inget vidare ut...

Medlem

Men för helvete…
Har längtat efter ett nytt Wipeout osso kommer det nån jävla mobilsörja…


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag spelar ungefär inga mobilspel av en anledning. Vi får väl hoppas att det hela följs upp av något vettigt till oss inom kort.

Medlem

Jag tycker det ser rätt coolt ut. Men det får man väl inte säga längre i det här jävla.. närå skojja bara. Fast det ser helt okej ut.

Inaktiv

Så Wipeout är reducerat till att finnas på telefon...

Medlem
Skrivet av Luftman:

Spela Pacer om ni vill ha ett nytt wipeout, är samma utvecklare som gjorde wipeout

Tack för tipset

Medlem

Tack fz för dagens skratt 🤣🤣👍👍👍

Medlem

Såååååå... ett kortspel med mergemekanik.. och idle-element?

Medlem

Inte för att låta som en grinig gammal gubbe men det här fick faktiskt mig att undra vart är världen på väg.

Medlem

Såååå. Liknande Forza Street. Psygnosis vrider sig i graven.

Medlem

Mobil = pure garbage..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Kommer någon ihåg Slipstream 2000? Visst var det ett liknande spel som Wipeout men till PC?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

KoP
Medlem

Spelet som ingen ville ha eller behövde. ಠ_ಠ

Medlem
Medlem

När jag läste kortfunktioner tog jag det som det var kontokortsfunktioner 🤣

1
Skriv svar