Dead Cells har patchats för att bli mer nybörjarvänligt

Robot
Dead Cells har patchats för att bli mer nybörjarvänligt

Men utan att sabba utmaningen för resten.

#Dead-cells, #Motion-twin


Medlem

Inte rört dead cells sen man började spela Hades


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Moderator | Testpilot

Har inte testat det här spelet men blir mer och mer sugen.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Riktigt roligt spel. Är ett bra tag sen sist så kanske man borde installera och köra några rundor
Hoppas det har kommit nå nytt content till det sen sist jag spelade.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Har inte testat det här spelet men blir mer och mer sugen.

Gört! Fruktansvärt beroendeframkallande.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Har inte testat det här spelet men blir mer och mer sugen.

Värt din tid och dina pengar. Ett riktigt "Vad fan!!! En gång till!! 🪓😬🛡"-spel. Switch-versionen perfekt för pendeln.

Medlem

Såna här typer av spel lirar jag sällan (sidescrollers?) och vill helst ha en story när jag spelar men såg det på PS Now för något år sedan och ba fuck it ger det en chans. Hade läst något positivt om det någonstans. Tror säkert jag la minst 12 timmar på det efter. Tycker det är en ganska bra siffra för ett sånt här typ av spel. Rekommenderas starkt

Känner personligen att spelet inte behöver bli mer nybörjarvänligt men visst varför inte.

Tycker inte jag är så riktigt gubbkass på spel men det här kom jag aldrig längre än till bana 3


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Underbart.

Otroligt bra spel. Nästan sann perfektion.

Detta och God of War är det två spelen som påverkat mig mest sedan releasen av WoW.

Tvekar du?

Köp!


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Tycker inte jag är så riktigt gubbkass på spel men det här kom jag aldrig längre än till bana 3

Det är poängen.

Värdet ligger i att utvecklas. Dels med nya vapen man låser upp, men också rent mekanisk skill.

Grymt belönande om man tar sig lite tid.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Skägg.
10 Chambers

Började lira det nyligen igen. Bra om detta får fler att gilla det.


signatur
Medlem
Skrivet av Fiigaro:

Såna här typer av spel lirar jag sällan (sidescrollers?) och vill helst ha en story när jag spelar men såg det på PS Now för något år sedan och ba fuck it ger det en chans. Hade läst något positivt om det någonstans. Tror säkert jag la minst 12 timmar på det efter. Tycker det är en ganska bra siffra för ett sånt här typ av spel. Rekommenderas starkt

Känner personligen att spelet inte behöver bli mer nybörjarvänligt men visst varför inte.

12 timmar? Det blir svårare och svårare för varje gång du klarar det.

Jag har passerat 300timmar nu, sjukt roligt när man låst upp alla prylar och testa olika builds osv.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Skrivet av Freakon:

Det är poängen.

Värdet ligger i att utvecklas. Dels med nya vapen man låser upp, men också rent mekanisk skill.

Grymt belönande om man tar sig lite tid.

Aa men körde bra många gånger och köpte grejer, men jag tyckte det var bra svårt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

12 timmar? Det blir svårare och svårare för varje gång du klarar det.

Jag har passerat 300timmar nu, sjukt roligt när man låst upp alla prylar och testa olika builds osv.

Jag kommer inte exakt ihåg hur det fungerade men jag kom till typ NG+++ eller nåt sånt. Dödade sista bussen flera gånger på olika nivåer, hade tagit mig igenom alla zoner mer än en gång och upplevt nästan alla vapen och magier så kände att jag hade fått ut det mesta som jag kunde.

Kanske la lite mer än 12 timmar, kommer inte ihåg men har för mig att det låg runt där någonstans?

Jag har dock inte kört DLC banorna. Spelet har definitivt väldigt bra replay value så lär säkert testa någon annan dag igen

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Aa men körde bra många gånger och köpte grejer, men jag tyckte det var bra svårt

Ja det är svårt, riktigt jävla svårt på högre svårighetsgrader.

Den nya patchen bör mjuka upp kurvan med alla möjligheter att träna på fiender och bossar.

Känslan när man hittar en build som fungerar för en är nästan oslagbar.

För mig var det bågen som skjuter tre pilar kombinerat med mutationen som gör att pilar delar ut skada under tiden de sitter fast i en fiende.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar