Quiz – Känner du igen de isometriska spelen?

Robot
Quiz – Känner du igen de isometriska spelen?

Diablo 2 är tillbaka och det är dags att återigen se världen ur ett nygammalt perspektiv.

#fz, #quiz


Medlem
Frilansare

Japaner, japaner, japaner!

Medlem

Dom där jrpg spelen är en akilleshäl.

Medlem
eld
Medlem

Är även en purist!

Fallout är ju tex: trimetric, och nya xcom är ju helt klart perspektiv!

Medlem

signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

signatur

Videomupp

Medlem
Bättre än väntat😂

signatur

Death by Snu Snu🥰

Medlem

Uselt. Inte min kategori^^.

Medlem

"Hyggligt, men kanske har du bättre koll på Hades, Disco Elysium och Pillars of Eternity snarare än de gamla godingarna."

Nej, helt tvärtom faktiskt.

Medlem

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

meh


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av eld:

Mitt resultat: 10/10.

Är även en purist!

https://blenderartists.org/uploads/default/optimized/4X/e/1/2...

Fallout är ju tex: trimetric, och nya xcom är ju helt klart perspektiv!

Fallout är cavalier oblique enligt utvecklaren :).

Backloggens befriare

Missade helt på första.


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Medlem

Eller som svampriket sa "Chimera Squash"

Gnällkuk

Ok


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

eld
Medlem
Skrivet av Esri:

Fallout är cavalier oblique enligt utvecklaren :).

Yep, du har rätt! under ytan är det cavalier oblique, rent visuellt är det trimetric.

Medlem

Kul, retro är fint. Hade inte koll på X-com visade det sig...

Medlem

Relativt gammal och med bra minne

Medlem

_________________________________________________________________________________
:::::::: Gick väl ok med tanke på att denna genre inte hör till mina favoriter :::::::::


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Gen
Medlem

Duger.

Medlem
Medlem

Helt ok ändå.

Geeks Gaming

Att jag glömt hur simcity2000 såg ut är en skam!
Sen missade jag på en till som jag glömt

Inaktiv

I suck..

Medlem
Medlem
Medlem
123
Skriv svar