Castlevania Advance Collection bekräftat och släppt – med ett fjärde bonusspel
SNES-titeln Castlevania: Dracula X lever igen.
#castlevania, #castlevania-advance-collection, #konami
Hoppas dom släpper en Castlevania DS Collection i framtiden också.
Synd att de inte slängde med riktiga Rondo of Blood då det är ett av de bättre CV-titlarna. Perfekt blandning av banor och möjlighet att välja olika vägar.
Samlingen Castlevania Requiem, som släpptes för tre år sedan, innehåller Rondo of Blood och Symphony of the Night.
Ja tack!!!!!
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Samlingen Castlevania Requiem, som släpptes för tre år sedan, innehåller Rondo of Blood och Symphony of the Night.
Till vilket/vilka format finns Castlevania Requiem? SotN ligger etta på min måste-ta-tag-i-lista!
Till vilket/vilka format finns Castlevania Requiem? SotN ligger etta på min måste-ta-tag-i-lista!
PS4
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
Visserligen, men bara till PS4. hade varit nice att inkludera Rondo of Blood när de ändå har med Dracula X.
Hoppas också på en DS-Collection. Vill spela Order of ecclesia
"Writer and Fighter"
PS4
Går det att köpa till PS5? Har sålt min PS4.
Går det att köpa till PS5? Har sålt min PS4.
Spelet är skapat för ps4 men du kan köpa spelet till ps5.