New World-klan. Circlebay Crusaders!

Moderator | Testpilot
New World-klan. Circlebay Crusaders!

Hej, allesammans!

Nu är New World äntligen på gång att släppas och gänget jag brukar snacka med om dagarna kommer sätta sig ned och lira det spelet också. Jag gör en liten tråd här för att bara berätta om oss lite kort, och bjuda in er till Discorden och gemenskapen. Om det skulle vara så att ni vill träffa lite nytt folk i blandade åldrar i det äldre spannet är ni mer än välkomna.

I vårat sällskap är du som person och spelare välkommen trotts färdighetsnivå eller kunskap. Vi har som mål att man ska ha roligt tillsammans, så det viktigaste är inte att man presterar och är bäst.

För New World (och nästan alla spel) kommer vi bara spela och ta det lugnt. Givetvis har vi folk som kommer nöta ordentligt, men i helhet är vi ett lugnt gäng där folk har familj och andra åtaganden som kommer göra att det inte är så mycket press. Man hoppar in och spelar när man har tid liksom. Alla är väldigt trevliga och hjälpsamma, så värdesätter man sådant kommer det här lämpa sig bra.

Det enda vi har som "krav" är att vi gärna ser att man är aktiv i chatten och även röstkanalerna då vårat mål är att "alla känner alla" och att vi alla är bekväm med varandra.

Om det låter intressant får ni gärna klicka länken här och hoppa in på våran Discord-kanal All information man behöver för att komma igång (kräver bara att man får rätt roll för spelet man ska spela) kommer finnas när man anslutit sig.

Jag heter rizefall på servern. Är det något kan ni bara pinga mig

Väl mött!

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Moderator | Testpilot

Bumpar denna då vi fortfarande söker folk och har fått in ett par trevliga personer redan!

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Vilken server spelar ni på och som vilken faction?

"I intend to live forever, or die trying."

Medlem

Och hur fungerar servern ni spelar på? Hur ser köerna ut?
Spelar själv på Eridanus (tror jag den heter) och där är det just nu drygt 800 personer i kö. Låter inte så farligt men med en son på 3 månader så gör den timmen i kö all skillnad och det blir inte så mycket spelande som jag hade önskat. Köade tidigare idag men efter middagen så hade jag hunnit komma in och blivit kickad pga inaktivitet... Lite trist.

1
Skriv svar