Nytt Layers of Fear på gång i Unreal Engine 5 – se teaser!

Robot
Nytt Layers of Fear på gång i Unreal Engine 5 – se teaser!
Medlem

Vänta, finns det Layers of Fear 2? Har jag helt missat. Har spelat första med något DLC och trodde det var allt. Spelar gärna en uppföljare i väntan på denna nya!

Avstängd
Skrivet av Gertzy:

Vänta, finns det Layers of Fear 2? Har jag helt missat. Har spelat första med något DLC och trodde det var allt. Spelar gärna en uppföljare i väntan på denna nya!

Ett tips, skippa 2an. Ren jävla dynga.

Medlem

Säger som ovanstående, ettan var dunder. 2an sög.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Skrivet av Chrille_H:

Ett tips, skippa 2an. Ren jävla dynga.

Instämmer. Inget vidare.

Synd att det inte stod: "Your F.E.A.R. will return." Det hade varit något.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ok tack för varningen, då fortsätter jag leva i tacksam ignorans.

Medlem

Tycker dessa LoF skräckspel är väldigt överskattade. 2an var hemskt dåligt. Bra grafik dock. Ettan var bättre men de är lite för konstiga för min smak. Saknade även riktiga monster. Man gick bara mer o mer in i sitt sjuka sinne.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar