FF om New World, Diablo II: Resurrected, Zlatans konsolbygge, Battlefield 2042-betastart och mer!

Robot
FF om New World, Diablo II: Resurrected, Zlatans konsolbygge, Battlefield 2042-betastart och mer!

Fragzone-Fredag med Jocke och Kenneth. Raffel!

#diablo, #fragzone-fredag, #new-world


Skägg.
10 Chambers

Raffel, eller kanske till och med Toppraffel?


signatur
Medlem

Kenneth tar en för laget. Hjälte.

Frilansare
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Raffel, eller kanske till och med Toppraffel?

Det kan inte vara toppraffel varje fredag, man får inte urvattna begreppet! Däremot är jag ganska nöjd med klickbetet "Zlatans konsolbygge"...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Joakim Bennet:

Det kan inte vara toppraffel varje fredag, man får inte urvattna begreppet! Däremot är jag ganska nöjd med klickbetet "Zlatans konsolbygge"...

Man måste klicka!


signatur
Testpilot

Snart dags att välja någon från communityt att sitta med Jocke på fredagar

Backloggens befriare

Lågraffel med Jocke och Kenneth: dom kallar oss moddare


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Angående namn på Ibras nya hall: Zlatans Zeries Z Zenter. Allt annat vore befängt!

Frilansare

Fick just ZweatBox skickat till mig på twitter

Medlem

Vet att det är många som diggar Calles skägg men jag är nog ett större fan av Jockes frilla.

Medlem

Jag har gått genom eoner av tid i tron om uttalet av chefens namn var "Bennet" när jag nyss hörde "Benätt".

Jag är kluven


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Frilansare
Skrivet av Kyrre:

Vet att det är många som diggar Calles skägg men jag är nog ett större fan av Jockes frilla.

Majestätisk?

Skrivet av Ariath:

Jag har gått genom eoner av tid i tron om uttalet av chefens namn var "Bennet" när jag nyss hörde "Benätt".

Jag är kluven

It is known!

Medlem
Skrivet av Kyrre:

Vet att det är många som diggar Calles skägg men jag är nog ett större fan av Jockes frilla.

jag trodde att det var Eddie Meduza cosplay, på med en skinnpaj så är de lika som bär

Kommer det någon recension på D2R eller har jag missat något?


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Frilansare
Skrivet av General_Omoral:

Kommer det någon recension på D2R eller har jag missat något?

Ute nu!

1
Skriv svar