Ryktesdags: mästertjuven Sly Cooper är på väg tillbaka

Robot
Ryktesdags: mästertjuven Sly Cooper är på väg tillbaka

Playstation sägs vara på väg att återuppliva den klåfingriga tvättbjörnen.


Flakmonkey

Härligt om det nu ligger någon sanning bakom det alltid gillat Sly Cooper. Vågar man hoppas på ett nytt Jak & Daxter också. Kanske finns det en möjlighet för det nu när senaste R&C fått ett så bra mottagande båda från press och gamers.

Medlem

Älskade Vita version av Sly Cooper: Thieves in Time... RIktigt mysigt. Saknar dock tiden då man hade ro att spela platformsspel. Nu tar jag mig aldrig tid att sätta mig ner och spela sådana spel längre!

Medlem

åh grymt.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Ryktet startade när det var med en Sly-logga i "schack-trailern" Sony körde i början av sin showcase för ett tag sedan tillsammans med saker som indikerade Resident Evil 4 och Helldivers.

https://www.fz.se/nyhet/287803-playstation-5-reklam-kan-vara-...

Schepshal Nick/Ed är den typen av "insider" som slänger ur sig så mycket att en del saker oundvikligen stämmer även om majoriteten inte gör det.

Medlem

Ja tack till ett nytt Sly Cooper. Men kan de även ta och porta alla tidigare spelen till PS5 också, skulle vara riktigt trevligt.

Medlem

Underbara nyheter om det stämmer! Mer smygspel åt folket 😊

Medlem

Sly-serien missade jag totalt som barn men jag har nyligen dragit igenom trilogin på ps3 med mina barn. Jag kan inte påstå mig vara särskilt imponerad, ratchet och jak trilogin var bra mycket bättre.
Däremot startade jag 4e utgåvan häromdagen. Jag är bara på första ninja-banan men det verkar helt klart bra mycket mer lovande än de tidigare. Ska bli trevligt med en femte del ivf.

Helldivers-uppföljare med? Fan vad nice!

Medlem

Roligt hoppas det kommer ett nytt spel en trevlig plattformare sen skulle jag vilja ha ett nytt jak and dexter spel oxo

Medlem

Spelade faktiskt alla Sly-spelen för första gången i vuxen ålder, så jag kan säga helt nostalgifritt att alla spelen i serien är riktigt bra!

1
Skriv svar