The Lost Wild är ett äventyrs/skräckspel med dinosaurier och avancerad AI

Robot
The Lost Wild är ett äventyrs/skräckspel med dinosaurier och avancerad AI

Fly, göm dig och försök att överlista bestarna.

#Great-ape-games, #The-lost-wild


Medlem

Fyfan va mysigt, hoppas dom lyckas, för det låter som ett drömspel för mig. Blir det någorlunda bra så supportar jag nog ändå pga bra idé.

Medlem

Give me please. Har längtat efter ett spel med detta konceptet, måtte utförandet bli bra.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Det ser nästan för bra ut för att vara sant men detta kommer jag definitivt följa.
Hoppas att "actual game footage" betyder "actual gameplay footage".

Medlem

Nej tack fan! Jag kommer ihåg hur jag, även om jag älskade filmen, faktiskt hade mardrömmar om dinosaurer en lång tid efter Jurassic Park. Just känslan av att befinna sig i en sådan miljö att man är konstant jagad av något som inte ser en som mer än föda. Ett underliggande obehag som inte på något sätt framgick på ett tillräckligt realistiskt sätt i de actioninriktade och lättsamma äventyrsfilmerna.

Medlem

Ser riktigt lovande ut. Det de flesta dinosauriespel saknar är bra AI, så jag hoppas att AI-systemet lever upp till utvecklarnas ord.

Medlem

Närmast vi kan komma en Dino Crisis remake

Medlem

Ser intressant ut!
Personligen hade jag velat ha detta men som ett co-op survival, kanske bara är jag. Verkar mer spännande än zombie-spel som jag tröttnat rätt rejält på.

Medlem

Ja, ett Co-Op läge hade minsan varit kul.

Medlem

Känslan i videon är klockren. Hade älskat denna typ av spel om de får till AI:n hysfat.
Lite Alien Isolation fast i djungel och med dinos. Härligt!

Medlem

jag önskar att jag hade klarat av att spela spel som dessa, men bara av trailern fick jag förhöjd puls. usch, nervositeten och stressen..


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Shit vilket grafik, jag undrar om de lyckas behålla det till releasen? Endast på PC eller?

Skribent
Skrivet av Anciegher:

Shit vilket grafik, jag undrar om de lyckas behålla det till releasen? Endast på PC eller?

Jag har inte hittat någon info om plattformar. De letar fortfarande efter en utgivare till spelet, så det hänger nog lite på det också.

Medlem

Verkar lovande, tycker det görs för få spel idag med bra AI, sen är dinosaurier alltid ett plus för mig
Ett nytt Turok hade suttit fint också, det senaste var ju konsolifierat och mainstream.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Är det mitt drömspel som äntligen görs, kanske, jag hoppas det, är nåt sånt här jag önskat och drömt om sen jag såg Jurassic Park på bio som liten 🙏🏼

Medlem

Det enda som fattas är att det får stöd för VR/PSVR, så är det ett givet köp....

Verkar perfekt för VR.

Medlem

Såg nice ut, har länge velat ha ett modernt survival horror-spel med dinosaurier! Vore grymt om det blir i stil med Alien Isolation och riktigt läskigt


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Från deras FAQ:

"We are currently focusing all of our efforts on a PC release on Steam, Epic Game Store, and GOG. Next-gen console versions are on our roadmap."

Skrivet av esset:

Fyfan va mysigt, hoppas dom lyckas, för det låter som ett drömspel för mig. Blir det någorlunda bra så supportar jag nog ändå pga bra idé.

Exakt min känsla. Det här måste vi hålla koll på!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar