Grattis i förskott! Ny kontroll som firar Xbox 20-årsdag läckte på förhand

Robot
Grattis i förskott! Ny kontroll som firar Xbox 20-årsdag läckte på förhand
Medlem

Inväntar nästa kontroller med haptic feedback.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Det är tråkigt att Sony inte är lika aktiv med att släppa olika kontroller. Hade velat ha lite unika färger istället för tråkig vit färg (jag vet att det har kommit två nya färger).

Medlem

Very hot


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av jehuty:

Det är tråkigt att Sony inte är lika aktiv med att släppa olika kontroller. Hade velat ha lite unika färger istället för tråkig vit färg (jag vet att det har kommit två nya färger).

Jag tycker även dom borde släppa en kontroll med vettig layout.
Styrspaken ska vara placerad som på Xbox kontrollen.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Påminner starkt om Pro controllen till Switch när den har den genomskinliga plasten.
Fast den är ju en nästan rak rippoff på Xbox jojjen iofs så kanske inte så konstigt det blir lite rundgång.

Medlem
Skrivet av anon_176162:

Påminner starkt om Pro controllen till Switch när den har den genomskinliga plasten.
Fast den är ju en nästan rak rippoff på Xbox jojjen iofs så kanske inte så konstigt det blir lite rundgång.

Ja haha, tänkte det såg bekant ut.
Switch pro Controller är bra, förutom att den inte har riktiga triggers.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Medlem
Skrivet av jehuty:

Det är tråkigt att Sony inte är lika aktiv med att släppa olika kontroller. Hade velat ha lite unika färger istället för tråkig vit färg (jag vet att det har kommit två nya färger).

Bara spraya, skicka iväg få den målad.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag tycker även dom borde släppa en kontroll med vettig layout.
Styrspaken ska vara placerad som på Xbox kontrollen.

Nä det blir bara fel då.
Playstation kontrollerna är sjukt mycket bättre.

Xbox kontrollerna är fel konstruerade enligt mig.

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Nä det blir bara fel då.
Playstation kontrollerna är sjukt mycket bättre.

Xbox kontrollerna är fel konstruerade enligt mig.

Smaksak men jag spelade på Playstation innan dom analoga spakarna kom.
Då styrde man med styrkorset, det är kvar på samma plats men man styr inte med den längre.
Sen har spaken hamnat kvar där nere.
Det har iofs blivigt lite bättre placerat än hur dual shock 1 och 2, men det är fortfarande "fel"
Microsoft och Nintendo såg det med detsamma.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Snygg kontroll! Lurarna var meh på sin höjd.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Ambassadör
Xbox

Väldans stilig!


signatur

Jump in.

Medlem

Aaaah, varför kommer det så få snygga elite-kontroller. Lär väl bli en Master Chief-variant härnäst men jag hade köpt fler kontroller om det släpptes fler i eliteserien. Har blivit alldeles för van vid att ha mina bumpers på undersidan för att gå tillbaka.

Medlem

På riktigt, ta bort den här nyheten.

Vidrigare exempel på att spela företag i händerna med något mer eller mindre fullständigt banala nyhetsartiklar sällan skådat

Gissningsvis är det "läckt", eftersom ni inte hade skrivit om det efter som det inte varit "läckt". Anledningen till att ni inte hade skrivit om det isåfall är att det inte är intressant. För det är inte intressant.


signatur

subterranean homesick alien

It's not a lake, it's an ocean

Tycker att man kan göra snyggare kontroller själv i deras design lab, faktiskt.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Molotov:

Jag tycker även dom borde släppa en kontroll med vettig layout.
Styrspaken ska vara placerad som på Xbox kontrollen.

Det kanske bara är jag efter alla år av användning av dualshocks men min Xbox dosa ger mig mer kramp i tummen än ps. Jag förstår absolut åsikterna i dagens klimat.
I samma veva är det digitala korset överlägset. Synd att inte xbox fått till det ännu då jag upplever det alldeles för sladdrigt.

Medlem

Den slår ju inte denna kontrollen tycker jag. Självlysande grönt också


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Nej, genomskinlig plast på elektronik är apfult.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Ser bara väldigt billigt och "plastigt" ut.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv
Skrivet av Ruffles:

Tycker att man kan göra snyggare kontroller själv i deras design lab, faktiskt.

Gjorde en sån och beställde.
En riktigt cool grej av dom att man får göra så.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av anon_176162:

Gjorde en sån och beställde.
En riktigt cool grej av dom att man får göra så.

Visst är det!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Blir definitivt ett köp. Riktigt läcker!

Medlem

Tycker den ser ut som en "billig" leksak. Inte alls min smak.

Kul för er som gilla den dock 🤗👍

Inaktiv
Skrivet av Ruffles:

Visst är det!

Hehe, jepp. Underbart roligt att sitta och meka ihop färgerna och sen få den i handen några veckor senare. Sen att det är samma pris som att köpa en vanliga tråkig svart och dessutom inkl frakt är ju guld värt.
Blev självklart 360 färgerna på a b x y knapparna

Medlem

Oj oj oj. Genomskinligt är så sjukt nostalgiskt läckert. Jag minns min n64 med genomskinlig kontroll. Även transparent gameboy var svinhett. Nästan så att jag får köpa en sån här bara för det.

Medlem

Den var snygg. Synd bara att det är en Limited Edition.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Den var snygg. Synd bara att det är en Limited Edition.

Tycker snarare det är en bra grej, Att få beställa mer unika handkontroller som är begränsade. Jag beställde tex. Forza-kontrollern som nog inte kommer att vara så vanlig.

Skrivet av Anton Q:

Anledningen till att ni inte hade skrivit om det isåfall är att det inte är intressant. För det är inte intressant.

Exakt, ingen har kommenterat den här nyheten för det är helt enkelt inget som någon bryr sig om! Det borde de förstå.

Medlem
Skrivet av Ribcage:

Tycker snarare det är en bra grej, Att få beställa mer unika handkontroller som är begränsade. Jag beställde tex. Forza-kontrollern som nog inte kommer att vara så vanlig.

Jag vill ha en. Men har inte råd just nu. Kommer vara slut sedan.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Jag vill ha en. Men har inte råd just nu. Kommer vara slut sedan.

Okej, ska inte rekommendera avbetalning eller kredit här, när det handlar om handkontroller. Förstår var du kommer ifrån då
Tror inte de dragit pengarna för forza-kontrollen än. I det fallet ingick det ju också något till spelet, sånt är lite kul med.

12
Skriv svar