FF om Twitch-intrånget, Battlefield 2042-betan, Far Cry 6, Windows 11 och mer!

Robot
FF om Twitch-intrånget, Battlefield 2042-betan, Far Cry 6, Windows 11 och mer!

Ny laguppställning i dagens avsnitt! Alla ska med!

#fragzone-fredag


Frilansare

Glöm inte att peta in en bildtext redan nu!

Medlem

#bildtext

Okej, Bolaget stänger om 10min, du tar ölen så tar jag han om starkspriten.


signatur

Är intelligent nog att förstå att göra en konsol till den objektiva vinnaren gör inte spelen bättre efter det.

1+1=2.. 8-3+2= 7.. 3-3x6+2= -13.
If two wrongs don't make a right, try three.

Medlem

#bildtext

- Ska vi verkligen göra det här Bosse?
- Kom igen, det blir kul!

Medlem

#bildtext
'-Hörru Bernt! Vilket år är det egentligen? 1942, 2042 eller 2142?
-Men vafan Bosse! Spelar ingen roll! 42 som 42! Nu kör vi!'

Missar tyvärr livesändningen från Studio 77 idag, men ha en go spelhelg till er alla!


signatur

/MJ

Farornas Konung

Får kolla i efterhand idag.. Ska iväg och dricka öl!

Frilansare
Skrivet av JonseredRocks:

Får kolla i efterhand idag.. Ska iväg och dricka öl!

Härligt, men ändå!

Medlem

"Var är din ansiktsmask, Åke? Tänk om snuten kommer och tar oss för att bryta mot coronarestriktionerna!"

Gnällkuk

#bildtext

Men vad fan, Torgny? Du har ju deluxe-plattan på bröstet! Vi kom ju överens om INGA FÖRBESTÄLLNINGAR?!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

#bildtext

"Vem är du, och vad FAAN gör du här egentligen?"

Medlem

#bildtext
Nu får du vara redo Daniel. När vi kommer in i FF studion så kan det bli hårt, då alla förväntar sig Calle!


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem

#bildtext

"Vaddå 'vi skulle tagit vänster vid Herrljunga'?"


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

#Bildtext
Här kommer ett till fis skämt

-Men Berra har du släppt dig igen?
-Sorry, kunde inte "contain" myself!

Medlem

Noooo, jag kom in precis när det tog slut.

Aja, det är bara att börja titta ifrån början då.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Gnällkuk

Obligatorisk klädsel i offentliga sammanhang för Daniel bara så att det är tydligt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kollat 10-15 minuter in nu.

Första intrycket är att det är riktigt skönt flyt och kemi mellan Danne & Jocke!
Diskussionen har ett sånt flyt att det känns som ni redan är inne på tredje säsongen på er podcast.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Det där gick ju riktigt bra Daniel!

#bildtext

Vänster: Jag behöver två kg dynamit och en käftsmäll genast
Höger: *ger käftsmäll*
Vänster: *dör*
Höger: LEEEEEROOOOY JENKIIIINS

Medlem

#bildtext

- Du Dennis, jag såg Boris i motståndarlaget för en timme sen. Har han bytt sida?

- Låter konstigt. Jag såg honom på HQ för tjugo minuter sen.

- Du tror väl inte... att Dice har gett oss ryssar och dessa amerikaner likadana skins på ett och samma stridsfält?

- Nej då! Kaos vill vi ha, men inte sådan kaos. Men vad säger du, är du ryss? Jag är amerikan! Men du är ju klädd i en amerikansk militärutstyrsel!

- ...

- ...

*PANG* *PANG* *PANG*

Medlem

Det gick bra med Daniel får jag säga All anledning att fortsätta följa FZ fredag.

Medlem

#bildtext

"Så länge vi tar det kallt ska det nog gå bra", sade ställföreträdaren till gruppchefen. Medans mannarna glatt begav sig över väggen, i riktning mot ljudet av den omisskännligt muntra jingeln från en hemglassbil.

Medlem

#bildtext

"Du Daniel, det där är inget skägg det är en ansiktsmask".
"Fan! Calle sa att den här skulle passa bra ihop med kepsen och skjortan" 🤬

Skribent

Ska ni slå till och börja numrera episoderna nu? Då kan det ju bli jubileums FF med episod 100 o.s.v. i framtiden.

Jag vill minnas att Calle och Jocke har pratat en hel del om det och att det är liksom för sent att börja numrera, men nu med ny laguppställning kanske det kan vara dags?

Medlem
Bildtext

#bildtext

Sitter och kollar reprisen på söndag.

Jag vet att ingen kommer tro mig men min första tanke på bildtext var precis det Jocke nämde (dock tänkte jag det först 😂)

Mental high-five!

Medlem

Bra snack Daniel och Jocke, kommer bli superbra detta!


signatur

🖥️ Sony Bravia KDL49-WD753| 🎮 PS4 Slim 1TB CUH-2216b| 🔊 Sony HT-CT180 Soundbar

Backloggens befriare

#bildtext
"Asså, du, jag har tänkt på en sak... Vart fasen förvarar vi egentligen all AMMO?"


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Välkommen Daniel, kewl avsnitt.

1
Skriv svar