Nya foton från HBO:s The Last of Us visar oss mer av Joel

Robot
Nya foton från HBO:s The Last of Us visar oss mer av Joel

Dessutom bilder på ett postapokalyptiskt "Boston".

#hbo, #the-last-of-us


Medlem

Bilderna i tweeten ser väldigt "fake" ut, ser verkligen ut som en kuliss. Får hoppas det ser bättre ut än så "in action".


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

ser bra ut, väldigt likt spelet.

Medlem

Tv


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem

snyggt jobbat! Set design är alltid intressant. Men storyn måste vara verklig och flytande. Det är det jag tror serien står på. Är ej säker om de lånar den från spelet eller om det är omskrivet och fräscht.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Skrivet av Sergey:

Bilderna i tweeten ser väldigt "fake" ut, ser verkligen ut som en kuliss. Får hoppas det ser bättre ut än så "in action".

Ja nu när du säger det, ser väldigt "rent" ut. Som t.ex den där konan vid bussen 🤔

Skribent
Skrivet av Sergey:

Bilderna i tweeten ser väldigt "fake" ut, ser verkligen ut som en kuliss. Får hoppas det ser bättre ut än så "in action".

Tror de fixar till sånt med ljussättning och sedan i post-production. Allt ser ju fejk ut på inspelningsplatser innan ljus och sådant är fixat.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ser ut som de bara slängt lite kvistar och grenar på fordonen.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Tror de fixar till sånt med ljussättning och sedan i post-production. Allt ser ju fejk ut på inspelningsplatser innan ljus och sådant är fixat.

Hoppas de kastar ut lite skräp osv på marken innan inspelningen börjar ^^

Skribent
Skrivet av noyart:

Hoppas de kastar ut lite skräp osv på marken innan inspelningen börjar ^^

Gissningsvis så smutsar de nog ner lite mer både fysiskt och digitalt så vi får den rätta känslan.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Tycker de har fångat estetiken bra, med post-production och ljussättning tror jag miljöerna kommer leva upp till spelen


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

1
Skriv svar