3 miljoner har köpt It Takes Two

Robot
3 miljoner har köpt It Takes Two

"Två människor" i systemkraven inget hinder för succé.

#it-takes-two


Medlem

Spelade It takes two tillsammans med frugan. Vi blev mycket positivt överraskade båda två. Efteråt köpte jag A way out och det höll tyvärr inte alls samma klass. Det ska bli kul att se vad de släpper härnäst 🙂

Medlem

Riktigt kul för Hazelight!
Dock tyckte jag att det var alldeles för skrikigt och gapigt och kändes otroligt amerikanskt med alla skämt och så.

Hade betydligt roligare med A Way Out där man gjorde gameplayet lite till sitt eget på ett annorlunda sätt än It Takes Two.

Snyggt som attan iaf.

Medlem

Jag läste hel fel, trodde det stod att någon köpt Take Two för bara 3M haha


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Hur skoj spel som helst.
Bästa co-op vi spelat på säkert 10-15år.

Vissa saker är riktigt kul, sedan så är det så ojämn svårighetsgrad att alla inte kan spela det, tyvärr.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Får bara gratulera Fares och hans team. Kul att folk uppskattar de här co-op-spelen och att de kan fortsätta utveckla dem. Min dotter är nu lite för gammal för att vilja spela med sin gamla farsa då hon har blivit en rejäl gamer som föredrar att spela med sina Discord-vänner, vilket är lite trist för mig, men hon hade tydligtvis väldigt kul med It Takes Two när hon och pojkvännen spelade tillsammans

Avstängd

Ett väldigt välgjort spel för vad det försöker göra, men kanske inte är något för mig även om jag gillar Co-Op.

Håller på att plåga mig igenom spelet med min flickvän.
Trodde att spelet skulle ta slut någon gång efter rymdbabianen men det har bara fortsatt och fortsatt....och fortsatt. Är i trädgården och känns mer som jobb att starta upp spelet nu.

Är säkert skoj att spela med sitt barn eller nåt men för mig lider spelet av en total brist på utmaning och engagerande gameplay.
Vi har spelat igenom Outward och Cuphead tillsammans och då blir detta gameplay väldigt sövande, "aah du måste göra din grej på den där så att jag kan göra min grej på den här, ah nu måste jag göra min grej på den här så att du kan göra din grej på den där" o.s.v.

Nu senast så somnade jag, nickade till och vaknade ibland men lyckades fortsätta spela halvsovandes i typ 10-15 minuter utan att min flickvän märkte nåt, då red man på spindlar i ett träd och gameplay var att hålla spaken framåt och ibland trycka på Y, sen kom det fiender och de kunde jag bekämpa genom att trycka på right trigger flera gånger i snabb följd. Inte för att skryta men jag behöver inte vara vid medvetande för att överleva sådant gameplay.

Man färdas genom fantastiska landskap men man hinner aldrig engagera sig i dem för man bara rusar fram. Stannade till ett antal gånger och bara "tänk om man hade gjort ett spel av det här vinterlandskapet" och vid ett tillfälle fastnade jag vid en mysig vägg och bara "tänk om man hade gjort ett medeltids-mordgåta-spel i en öppen stad med så här fina väggar".

Saknar simulation och dynamiskt gameplay i sådana här spel där gameplay består av att lista ut vilka knappar spelskaparen vill att man ska trycka på.
Rant over.

Ändå ett bra spel och jag tycker hans spel bara blir bättre och bättre.

Medlem

Förbannat kul co-op spel!

Medlem

Märkligt nog var storyn och dialogerna rätt meh men håll i hatten vilket gameplay! Otroligt positivt överraskad.


signatur

Drömmer om att pyssla med spelmedia
PC/PS5
@trevligaspel Instagram/twitter

Medlem
Skrivet av Razken:

Riktigt kul för Hazelight!
Dock tyckte jag att det var alldeles för skrikigt och gapigt och kändes otroligt amerikanskt med alla skämt och så.

Hade betydligt roligare med A Way Out där man gjorde gameplayet lite till sitt eget på ett annorlunda sätt än It Takes Two.

Snyggt som attan iaf.

Äh lägg ner inte bara din humor, var sjukt bra humor i spelet

Riktigt bra spel också.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Razken:

Riktigt kul för Hazelight!
Dock tyckte JAG att det var alldeles för skrikigt och gapigt och kändes otroligt amerikanskt med alla skämt och så.

Hade betydligt roligare med A Way Out där man gjorde gameplayet lite till sitt eget på ett annorlunda sätt än It Takes Two.

Snyggt som attan iaf.

Skrivet av miffot:

Äh lägg ner inte bara din humor, var sjukt bra humor i spelet

Riktigt bra spel också.

;P


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Ett av årets bästa spel. Jag och pojkvännen satt som klistrade varje kväll. Vilken fantastisk kreativitet som ligger till grund för det här spelet.

KoP
Medlem

Välförtjänt! Hade riktigt roligt med It Takes Two ihop med en polare. Det var likadant med A Way Out. Ser fram emot hans framtida spel.

Medlem

Ligger fortfarande kvar som game of the year för mig hittills

Medlem
Skrivet av miffot:

Äh lägg ner inte bara din humor, var sjukt bra humor i spelet

Riktigt bra spel också.

Förstår inte riktigt vad du skrivit.

Själva gameplayet är väldigt bra men allt runtomkring är så högljutt och varenda karaktär gapar konstant vid varenda rörelse, vilket vart väldigt tröttsamt otroligt fort.

Förstår att den sortens humor är uppskattad för det är populärt men jag gillar mer balanserad humor som inte är överspelat och inte är rätt upp i ansiktet på en hela tiden.

Medlem
Skrivet av Razken:

Förstår inte riktigt vad du skrivit.

Själva gameplayet är väldigt bra men allt runtomkring är så högljutt och varenda karaktär gapar konstant vid varenda rörelse, vilket vart väldigt tröttsamt otroligt fort.

Förstår att den sortens humor är uppskattad för det är populärt men jag gillar mer balanserad humor som inte är överspelat och inte är rätt upp i ansiktet på en hela tiden.

Synd då


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Bra spel som jag körde igenom men polaren.

1
Skriv svar