FZ Game Jam 2021 - Här söker du medlemmar till ditt lag!

Redaktör
FZ Game Jam 2021 - Här söker du medlemmar till ditt lag!

FZ:s Game Jam är igång, och lagen börjar ta form. Söker du någon att samarbeta med? Då är det här tråden för dig!

Nedan hittar du en enkel mall där du beskriver vad du söker och vad du erbjuder gruppen. Observera att du såklart kan skapa spelet helt på egen hand, om du vill.

Söker:

Erbjuder:

Tidigare erfarenhet av spelutveckling:

Exempel:
Söker: Programmerare, Grafiker
Erbjuder: Ljuddesign, Speldesign
Tidigare erfarenhet av spelutveckling: Ja / Nej

Medlem

Söker: Någon som vill ha musik i sitt spel.

Erbjuder: Främst synthbaserad musik (vilket jag kan skapa väldigt fort), men kan även försöka mig på annat också (tar lite längre tid bara). Antar att ljudeffekter också är någonting som jag borde kunna ge mig på. Här är min YouTube-kanal och min Soundcloud-kanal där du kan höra vad jag har gjort tidigare. Kom gärna men en hyfsat snäv kravspecifikation på vilken typ av musik du vill ha och vilken känsla den ska förmedla. Jag jobbar inte bra under total frihet

Tidigare erfarenhet av spelutveckling: Typ ingen (förutom Click & Play på 90-talet).

Medlem

Söker: Grafiker, Ljud/Musik, Speldesign
Erbjuder: Programmering + lite speldesign.
Tidigare erfarenhet av spelutveckling: Jobbar som programmerare, har skapat enklare spel tidigare.

Jag har redan en idé på ett spel som passar temat, ett 2D Zelda liknande spel med en twist baserat på 25.
Det är inget måste att köra på just den idén men den är tekniskt görbar under tidsfristen.

1
Skriv svar