Uncharted-filmen – första trailern är här!
Officiell
I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.
Officiell
https://youtu.be/UZOnOfc83Q0
Oj, den kom snabbt. Tack! Jag skrev om nyheten.
Blir det någon Oscar? Nope.
Blir det MOTY? Nope
Blir det en underhållande film? Verkar absolut så
I am not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Sony, or any of its subsidiaries or its affiliates.
Ser otroligt A ut.
Särskilt i jämförelse med liknande spelfilmer, såsom Tomb raider etc.
AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2
Ser otroligt B ut.
Håller med. Ser ut som en Tomb Raider film. Jag kommer nog se den trots allt, eftersom jag inte spelat spelen.
Ser otroligt A ut.
Särskilt i jämförelse med liknande spelfilmer, såsom Tomb raider etc.
Vad vare som såg "A" ut? När han med sina bara armar hävar sig fram i motvind mellan lådorna ute på 5000m höjd när planet kör i typ 800km/h? Eller när han i samma veva hoppar in i bakdelen av flygplanet? Ja jo...det ser väldigt "A" ut
Älskar Uncharted-spelen så är rädd för att jag kommer ha alldeles för höga förväntningar på den här filmen.
Ska bli kul att se den oavsett.
För mig är det precis tvärt om - tycker inte alls om spelen. Har alltid tyckt att de skulle göra sig bättre som en film. Så nu får jag som jag vill Ska bli kul att se!
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
...
Vad vare som såg "A" ut? När han med sina bara armar hävar sig fram i motvind mellan lådorna ute på 5000m höjd när planet kör i typ 800km/h? Eller när han i samma veva hoppar in i bakdelen av flygplanet? Ja jo...det ser väldigt "A" ut
När någon påpekar att en film ser "B" ut åsyftar det i de flesta fall att filmen verkar vara dålig, vilket jag subjektivt inte tycker den verkar vara. Det exempel du tar upp är dock inget som definierar kvalitet, särskilt inte då filmen utspelar sig i en fiktiv värld baserad på ett TV-spel, där realism ofta kommer i andra hand. För övrigt skulle det bli en lite väl trist film om "realism" skulle vara prio 1 (gäller de flesta action-filmer).
AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2
Ser ut ungefär som väntat. Förutsägbar dialog, snyggt och effektfullt och något man glömmer så fort man sett den. Dussinrulle.
Fria tankar om spel: www.frispel.net
Suck.. Ytterligare en rulle där varje dialog avslutas med ”oh crap” eller ett torrt skämt. Har aldrig spelat spelen men det kanske är så även där.
Vet inte varför men känns som att Will Farrell ska dyka upp när som helst i trailern och göra att jag vill se filmen. Kanske pga att han och Mark gör roliga filmer ihop, nu är det bara Mark.
Det är ju en direkt hyllning till en scen från Uncharted 3 där samma sak händer.
Tycker dom verkar ha fångat känslan från spelen väldigt bra, både scenografin och dialogen.
Känns helt enkelt uncharted
Det är ju en direkt hyllning till en scen från Uncharted 3 där samma sak händer.
Som jag sa så har jag inte lirat spelen, hade ingen aning om det. Då är inte spelen så realistiska heller med andra ord
Den ser kul ut och det kan nog bli ett biobesök. Det var länge sen och det kommer dessutom för lite äventyrsfilmer! Är lite osäker på Tom och Mark i rollerna, gillar dom båda men jag tror att jag hade målat upp en annan bild. Tidsmässigt så gissar jag på att det utspelar sig innan spelen, som unga?