Uncharted-filmen – första trailern är här!

Medlem
Medlem

Yep, den är vill jag se, känns lite som Tintin-filmen dom gjorde för några år sedan!

edit:

Tom Holland skulle behöva gymma lite, är sjukt tanig för att vara Nathan Drake ändå.

Medlem

Kunde lika gärna vara ett nytt IP. Känner inte igen något alls från spelet. Spiderman som Nathan Drake? Vilket misstag.

eld
Medlem
Skrivet av Rakoon:

Kunde lika gärna vara ett nytt IP. Känner inte igen något alls från spelet. Spiderman som Nathan Drake? Vilket misstag.

Det är den unga Nathan Drake:

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Kunde lika gärna vara ett nytt IP. Känner inte igen något alls från spelet. Spiderman som Nathan Drake? Vilket misstag.

Tänk att en skådespelare gör mer än en karaktär… sjukt…

Medlem
Skrivet av Monstertarzan:

Den ser kul ut och det kan nog bli ett biobesök. Det var länge sen och det kommer dessutom för lite äventyrsfilmer! Är lite osäker på Tom och Mark i rollerna, gillar dom båda men jag tror att jag hade målat upp en annan bild. Tidsmässigt så gissar jag på att det utspelar sig innan spelen, som unga?

Hade varit väldigt kul om det blir en serie av filmerna med några års mellanrum. Då får man följa Nathan och Sully när de blir äldre och Tom och Mark kan fortsätta i rollerna

Medlem
Skrivet av Löfbergs lila:

Ser otroligt B ut.

haha ja. Men det får man nästan räkna med med moderna filmer av den här typen. Det ska väl bara pg-13 o trams också misstänker jag.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Tom är charmig, det kommer funka. Jag tror denna kommer bli bättre än "The Last of Us"-serien.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Som jag sa så har jag inte lirat spelen, hade ingen aning om det. Då är inte spelen så realistiska heller med andra ord

Japp. Tror man har tagit helt fel avfart om man börjar analysera verklighetsgraden på Uncharted-spelen och filmen 😁 Man gör sig själv en stor tjänst om man försöker sluta med det och istället bara försöka njuta av vad som verkar vara en underhållande äventyrsfilm

Medlem

Ser a eller b ut? så om ni hade sett indiana jones idag så vad hade ni gett för betyg ? c
Älskar Uncharted spelen. (spelade dock bara de "gamla" via remastered) men de känns lite som Tomb Raider vilket jag å frugan älskar att spelas tillsammans. Det betyder att hon spelar gåtor, massa hoppande medans jag får ta över då fiender kommer, Exakt samma som i Uncharted,

Enda jag kan tycka är väl att Nathan e lite väl ung. Sen ser väl Tom Holland lite ung ut men det spelar ingen roll. Hade hellre sett en lite äldre Nathan i huvudrollen. Vem? vet inte, tyvärr är https://www.imdb.com/name/nm0277213/?ref_=tt_ov_st för gammal om de vill bygga en franschise. Annars hade han varit så perfekt.

Men slutgläm. Tror denna kommer bli mäh. Skitbra action relativt ok story lite som senaste Tomb Raider tyvärr.
Det va mina tankar iallafall för de som bryr sig eller inte.
Ha en bra helg.

Medlem

har svårt att se filmer av den här typen som mycket mer än något som ska få gaming-fans att köpa biobiljetter... Hela gemäket känns som en finansiell kalkyl mer än något annat.

.. Sen har mina känslor för Mark Wahlberg att gått från 'aja han är väl okej' till aktivt hat.. Hjälper inte att han suuure aint no Sully.

Mark Wahlberg var grym i Boogie Nights för att han spelade en kändis-kåt nolla.. Har gått utför sen dess


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Margy:

Jag hade extremt låga förväntningar så jag blev lite smått positivt överraskad.

...men Sully utan mustasch?

Gör ju lite ont att se Marky Mark som Sully ja..

Medlem
Hmm
Skrivet av WarpGuN:

Robbie Amell (Upload) hade varit klippt och skuren som Nathan

Visst, rent visuellt passar han men herr Amell suger så hårt som skådespelare.


signatur

Death by Snu Snu🥰

Skägg.
10 Chambers

Jag vill ändå att detta ska blir bra, vore nice med en modern Indiana Jones och gillar Tom Holland.


signatur
Medlem

Tycker faktiskt den ser underhållande ut!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av kebbe:

Tror den blir helt ok på samma sätt som exempelvis National Treasure. Tom Holland känns helt fel som Nathan och har alldeles för mesig röst men tror inte det är något större problem när man väl ser filmen.

Blev personligen väldigt besviken när det utannonserades. Han kändes helt fel. Nu när jag ser trailern är det inte alls något problem utan han känns tvärtom helt naturlig i rollen. Tror detta kan bli mycket bättre än förväntat!

Skribent
Skrivet av Gertzy:

Blev personligen väldigt besviken när det utannonserades. Han kändes helt fel. Nu när jag ser trailern är det inte alls något problem utan han känns tvärtom helt naturlig i rollen. Tror detta kan bli mycket bättre än förväntat!

Ja jag kan ändå se kopplingen från Hollands yngre Nathan till den äldre i spelserien. Så jag tycker det bra utifrån trailern, sen så är det en matinéfilm och ska inte vara något annat. Med det följer ju en vis form av B:ighet och "lama" oneliners, men det är ju precis det materialet de har att jobba med. Hade ju varit värre om de försökt göra någon mer mörk Nathan Drake där allt ska vara så seröst och jobbigt.

Så det blir nog en underhållande film som ligger någonstans där i mitten av betygsskalan


signatur

"Writer and Fighter"

eld
Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Ja jag kan ändå se kopplingen från Hollands yngre Nathan till den äldre i spelserien. Så jag tycker det bra utifrån trailern, sen så är det en matinéfilm och ska inte vara något annat. Med det följer ju en vis form av B:ighet och "lama" oneliners, men det är ju precis det materialet de har att jobba med. Hade ju varit värre om de försökt göra någon mer mörk Nathan Drake där allt ska vara så seröst och jobbigt.

Så det blir nog en underhållande film som ligger någonstans där i mitten av betygsskalan

Sen har ju tom holland förmågan att kunna spela en tonåring nu och sedan hoppa till en 30-åring nästa film

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Ja jag kan ändå se kopplingen från Hollands yngre Nathan till den äldre i spelserien. Så jag tycker det bra utifrån trailern, sen så är det en matinéfilm och ska inte vara något annat. Med det följer ju en vis form av B:ighet och "lama" oneliners, men det är ju precis det materialet de har att jobba med. Hade ju varit värre om de försökt göra någon mer mörk Nathan Drake där allt ska vara så seröst och jobbigt.

Så det blir nog en underhållande film som ligger någonstans där i mitten av betygsskalan

Ja, spelen har ju ändå den glättigare stilen över sig och hade de försökt vara mörka, mystiska och häftiga hade det nog blivit någonting helt annat. Så viktigare att vara ärlig mot källmaterialet och respektera spelarna som älskar serien än vara någonting annat. Då hade nog betygen blivit betydligt lägre än medel - vilket jag håller med om att de säkerligen kommer ligga runt.

12
Skriv svar