GTA: The Trilogy släpps 11 november

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det fanns ett plan i GTA3.
Det berömda vingklippta.
Det gick att flyga med rätt teknik och man kunde bla flyga till spökstaden

Ja just det, det flygplanet kommer jag ihåg.
Körde omkring med det på flygplatsen men hade ingen aning om att man kunde få med det till någon spökstad eftersom det flygplanet kändes mer som en bil eftersom det inte hade några vingar.

Det är nog ett sådant som hade haft vingar om inte terrorattentatet hade ägt rum.


signatur

ゼルダの城

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det fanns ett plan i GTA3.
Det berömda vingklippta.
Det gick att flyga med rätt teknik och man kunde bla flyga till spökstaden

Med Dodo?! Det var ju fan omöjligt! Lättare flyga pansarvagnen med flygande bilar-fusket hehe

Medlem
Skrivet av ZeldasCastle:

Ja just det, det flygplanet kommer jag ihåg.
Körde omkring med det på flygplatsen men hade ingen aning om att man kunde få med det till någon spökstad eftersom det flygplanet kändes mer som en bil eftersom det inte hade några vingar.

Det är nog ett sådant som hade haft vingar om inte terrorattentatet hade ägt rum.

Skrivet av hotarN:

Med Dodo?! Det var ju fan omöjligt! Lättare flyga pansarvagnen med flygande bilar-fusket hehe


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av ZeldasCastle:

Ja just det, det flygplanet kommer jag ihåg.
Körde omkring med det på flygplatsen men hade ingen aning om att man kunde få med det till någon spökstad eftersom det flygplanet kändes mer som en bil eftersom det inte hade några vingar.

Det är nog ett sådant som hade haft vingar om inte terrorattentatet hade ägt rum.

Rättelse till mig själv
Nej, Dodo hade inga vingar ens innan.
Däremot så hade det varit tänkt att man skulle kunna spränga passagerarflygplan på flygplatsen och då få fyra stjärnor i efterlysning men det var något som ändrades pga 11 september.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Har de ragdoll fysik är jag inteesserad. Om det är samma sketna fysik som de gamla blir de garanterat pass

Medlem

Det är visst bara den digitala versionen som släpps den 11 november.
Vill man ha det fysiskt måste man vänta till 7 december enligt rockstars hemsida.


signatur

ゼルダの城

Medlem
Skrivet av ZeldasCastle:

Det är visst bara den digitala versionen som släpps den 11 november.
Vill man ha det fysiskt måste man vänta till 7 december enligt rockstars hemsida.

Ja, känns trist. Kommer vilja spela det direkt.

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Ja, känns trist. Kommer vilja spela det direkt.

Ja, jag trodde ju att det skulle komma både fysiskt och digitalt samtidigt tills jag läste det.


signatur

ゼルダの城

Medlem
Skrivet av ZeldasCastle:

Ja, jag trodde ju att det skulle komma både fysiskt och digitalt samtidigt tills jag läste det.

Ja, märkligt upplägg av dom.

Inaktiv

Lika bra för mig personligen att vänta på fysiska.
Horizon 5 kommer ju den 9e Nov.
GTA brukar ju ha snygga framsidor fast hade köpt fysiskt hur som helst.

Skriv svar